کنایه طرفداران پهلوی به اسماعیلیون: تا حالا کجا بودی؟

کدخبر: ۵۵۷۷۱۰
اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی به نحوه تعامل اپوزیسیون خارج کشور با هم پرداخته است.
کنایه طرفداران پهلوی به اسماعیلیون: تا حالا کجا بودی؟

به گزارش اقتصادنیوز دراین مطلب آمده است: در آخرین اخبار، گروه‌های حامی رضاپهلوی در تجمعی انتقادات تندی را علیه حامد اسماعیلیون مطرح کردند.

اسماعیلیون که پیش از این با عنوان خانواده جانباختگان حادثه هواپیمای اوکراینی در کانادا مطرح شده بود، در چند ماه اخیر و تحت حمایت سرویس جاسوسی امریکا از جمله افرادی بود که مسئولیت «راهبردی» رسانه‌ای ضدایرانی را برعهده داشت.

سخنگوی مراسم حامیان رضاپهلوی در این مراسم با انتقاد از اسماعیلیون گفت: «تا دو سال پیش تو کجا بودی؟ 43 سال است که شاهزاده برای ما می‌جنگد و وکیل ماست؛ اگر آن اتفاق [حادثه هواپیمای اوکراینی] نمی‌افتاد، الان [کسی] بودی؟»

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که در نشست اخیر دانشگاه جورج تاون واشنگتن که با حضور مشترک رضاپهلوی، اسماعیلیون و مسیح‌علی‌نژاد برگزار شد، علیرغم ادعای وحدت گروه‌ها، اسماعیلیون با بی‌توجهی در لحظه ضبط ویدئوی اینستاگرامی رضا پهلوی، عصبانیت حامیان فرزند شاه مخلوع ایران را برانگیخته بود. اسماعیلیون همچنین به تصریح دبیرکل احزاب مسلح کرد با آنها در ارتباط است و این مسأله را به یکی از مشکلات غیرقابل حل اپوزیسیون ضدایرانی تبدیل کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید