واکنش شورای همکاری خلیج فارس به اظهارات نژادپرستانه وزیر صهیونیستی

کدخبر: ۵۵۸۹۸۳
اقتصادنیوز: شورای همکاری خلیج فارس در واکنش به اظهارات نژادپرستانه وزیر صهیونیستی، بر حمایت قاطع این کشورها از تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی بیت المقدس شرقی تاکید کرد.
واکنش شورای همکاری خلیج فارس به اظهارات نژادپرستانه وزیر صهیونیستی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دبیرکل شورای همکاری کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، اظهارات بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی را که خواستار نابودی روستای فلسطینی حواره شده بود، محکوم کرد.

خط و نشان عضو حماس برای اشغالگران و شهرک‌نشینان

روسیاالیوم گزارش داد، جاسم محمد البدیوی، با تاکید بر لزوم مقابله با اظهارات نفرت انگیز و ترویج کننده خشونت این چهره صهیونیستی، براهمیت ارتقای ارزش های مدارا و همزیستی در راستای تلاش های انجام شده برای کاهش آثار اقدامات تنش زا و بی ثبات کننده رژیم اشغالگرقدس تاکید کرد.

البدیوی همچنین با اشاره به موضع قاطع کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در قبال آرمان فلسطین به عنوان اولین مسئله اعراب و مسلمانان، بر حمایت قاطع این کشورها از تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی بیت المقدس شرقی تاکید کرد.

وی اظهارداشت: دراین استا باید همه تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای پیشبرد روند صلح خاورمیانه و پایان دادن به اقدامات غیرقانونی که راه حل دو دولتی براساس طرح صلح اعراب و قطعنامه‌های بین‌المللی را به مخاطره می اندازد، متمرکز شود.

وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی و رهبر حزب راست افراطی صهیونیسم مذهبی که یکی از متحدان بنیامین نتانیاهو است طی سخنانی در یک همایش روز چهارشنبه گفت: از حملات گسترده شهرک‌نشینان یهودی علیه فلسطینیان در منطقه حواره در جنوب نابلس در ۲۶ فوریه، حمایت می‌کنم، خواستار پاکسازی قومی در منطقه هستم.

وی اظهار کرده بود: منطقه حواره باید از روی زمین محو شود.

یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۲ فوریه (۴ اسفند) به نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی که در جریان آن ۱۱ فلسطینی شهید و ۱۰۲ تن دیگر زخمی شدند، منجر به شعله‌ور شدن مجدد تنش‌ها شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید