هشدار تند جنبش انصارالله درباره تحرکات آمریکا در خاک یمن

کدخبر: ۵۵۹۷۰۹
اقتصادنیوز: دفتر سیاسی جنبش انصارالله تحرکات متجاوزانه ایالات متحده در یمن را محکوم کرد.
هشدار تند جنبش انصارالله درباره تحرکات آمریکا در خاک یمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تحرکات آمریکا در یمن در راستای تجاوز ۸ ساله علیه ملت یمن است و در چارچوب خیانتی جدید از سوی مزدوران برای فروش و یا اجاره دادن سواحل و جزایر یمنی به اشغالگران به شمار می‌رود.

المسیره گزارش داد، جنبش انصار الله یمن افزود: ما حکومت مزدوران را مسئول هرگونه خیانت یا نقض حاکمیت ملی یمن می‌دانیم و مخالفت خود را با هر تحرک و فعالیت خارجی در خاک یمن اعلام و تاکید می‌کنیم که ملت حق دارد با تمام شیوه‌های ممکن با آن مقابله کند.

انصار الله در بیانیه مذکور بر ایستادگی در کنار شهروندان آزاده و شریف مناطق جنوبی و شرقی کشور تاکید کرد و از آنها خواست هوشیار و آگاه باشند و از همه اقشار خواست که در هر سطحی برای به شکست کشاندن توطئه‌هایی که یکپارچگی، اتحاد، حاکمیت و استقلال کشور را هدف قرار داده است، تلاش کنند.

این در حالی است که «استفان فاگن» سفیر آمریکا نزد دولت مستعفی و فراری یمن روز جمعه همراه با «برد کوپر» فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی این کشور و تعدادی از نظامیان دیگر وارد استان المهره شده و با «محمد علی یاسر» استاندار منصوب از سوی ائتلاف متجاوز در المهره جلسه‌ای برگزار کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید