در راه استمرار مقاومت نباید بی‌تدبیری به خرج دهیم

صالحی: نباید با دست خودمان کاری کنیم که در بن‌بست سیاسی قرار بگیریم /نرمش قهرمانانه به معنای تسلیم شدن نیست

کدخبر: ۵۵۹۸۵۲
صالحی گفت: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که به بن‌بست سیاسی برسیم، نباید با دست خودمان کاری کنیم که به بن‌بست سیاسی برسیم، باید از نگاه و اندیشه خردورزان و اهل اندیشه استفاده کنیم .
صالحی: نباید با دست خودمان کاری کنیم که در بن‌بست سیاسی قرار بگیریم /نرمش قهرمانانه به معنای تسلیم شدن نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران در سخنانی در همایش «دیپلماسی مقاومت: نکوداشت مرحوم حسین شیخ الاسلام» طی سخنانی با اشاره به اهمیت مقاومت گفت:  هدف از مقاومت رسیدن به نتیجه مرضی خدا است ، نتیجه‌ای که مرضی مردم باشد و لذا در این راه باید تدبیر به خرج داد و در مواقعی که با موانع جدی روبرو می شویم با انعطاف خردمندانه و هوشمندانه خود را از بن‌بست خارج کنیم. ما نباید در بن بست قرار بگیریم و با خروج از آن باید راه مقاومت را ادامه دهیم همان راهی که امام خمینی (ره) در پیش گرفتند.

 صالحی  همچنین گفت: مقاومت را نباید به گونه‌ای تعریف کنیم که  یعنی سرمان را پایین بیندازیم  و چارچوب نگاهمان به گونه‌ای باشد که برخی از مسائل ضروری و مهم موثر  را نبینیم.

وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران در بخشی دیگر از سخنان خود در این ارتباط  تاکید کرد: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که به بن‌بست سیاسی برسیم ، نباید با دست خودمان کاری کنیم که به بن‌بست سیاسی برسیم، باید از نگاه و اندیشه خردورزان و اهل اندیشه استفاده کنیم .

صالحی تاکید کرد: در راه استمرار مقاومت نباید بی‌تدبیری به خرج دهیم.

صالحی گفت: در راه مقاومت ایستگاه هایی  وجود دارد و در جریان مقاومت انعطاف و هوشمندی لازم نیز معنا و ضرورت دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به عنوان «نرمش قهرمانانه »یاد کردند، نرمش قهرمانانه به معنای تسلیم شدن نیست، بلکه به این معناست که در راه رسیدن به هدف و مقصود در راستای مقاومت اگر با مشکلی روبرو شدیم  به درستی در ارتباط با آن تدبیر بیندیشیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید