تذکر شدید وزیر کشور به حاکمان افغانستان

کدخبر: ۵۵۹۹۰۵
وزیر کشور گفت: حاکمان افغانستان باید مراقبت کنند و آدم‌های خود را توجیه کنند تا در مرزها اتفاقاتی که رخ داد، تکرار نشود.
تذکر شدید وزیر کشور به حاکمان افغانستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزیر کشور در حاشیه سفر به زنجان در مورد مسمومیت دانش‌آموزان اظهار داشت: تعدادی در نقاط مختلف کشور در زمینه مسمومیت دانش‌آموزان دستگیر شدند و در این زمینه کار ادامه دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه مسوولان مربوط در میدان هستند، گفت: کسانی که عامدانه و با طراحی این کار را انجام دادند، جنایت بزرگی کردند.

وی با بیان اینکه تلاش برای هراس افکنی آن هم در جمع دختران عزیر و دانش‌آموز کار نابخشودنی است، ادامه داد: در برخی از استان‌ها عواملی در این زمینه دستگیر شدند که انشالله مراحل بعدی به اطلاع مردم خواهد رسید.

خبر مهم معاون وزیر کشور درباره بازداشت عوامل مسمومیت دانش آموزان

وی در مورد آخرین وضعیت مرز ایران و افغانستان و اتفاقات روی داده در آن گفت: مرز ایران و افغانستان مرز امنی است ولی گاهی شاهد آن بودیم که کسانی در مرز به دلیل عدم توجیه یا به هر حال به لحاظ سوء نظری که در برخی از آنها بوده تشنجاتی ایجاد کردند، ولی با تذکر مسولان اصلی امر اصلا ح شده است.

وی با اشاره به تکرار چند باره این امر در مرز ایران و افغانستان اتفاق افتاده و آنها اظهار عذرخواهی داشتند گفت: حاکمان افغانستان باید مراقبت کنند و آدم‌های خود را توجیه کنند تا در مرزها تا این اتفاق تکرار نشود.

وی در مورد دیوار کشی مرز هم گفت: ما از گذشته یک دیوار کشی کلی مرز را داشتیم که این اتفاق ادامه خواهد داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید