نماینده مجلس: هنوز سرنخ و عامل اصلی مسمومیت دانش آموزان پیدا نشده است

کدخبر: ۵۶۰۰۴۶
​عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سرنخ‌هایی از علت مسمومیت دانش آموزان پیدا شده است، اظهار داشت: برخی از افراد که مشکوک بودند هم شناسایی و دستگیر شدند اما هنوز سرنخ و عامل اصلی این موضوع پیدا نشده است.
نماینده مجلس: هنوز سرنخ و عامل اصلی مسمومیت دانش آموزان پیدا نشده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، فداحسین مالکی با اشاره به جلسه فوق العاده امروز (سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این جلسه با هدف رسیدگی و کشف علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس کشور با حضور مسئولانی از دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، بهداشتی و آموزشی کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: مطابق با گزارش مسئولان وزارت بهداشت مسئله تهدید کننده و خطرناکی بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته در این مسمومیت‌ها وجود ندارد و خانواده‌ها نباید رعب و وحشت داشته باشند.

دیاکو حسینی: ایران و آژانس به دنبال فرصت مناسب برای احیای برجام هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس گزارش مسئولان وزارت کشور، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی این موضوع به طور دقیق در حال رصد و پیگیری است تا افرادی که پشت پرده این موضوع هستند، زودتر شناسایی شده و با آنان برخورد قاطع شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش هم گزارشی درباره تعداد مدارسی که در طول این مدت شاهد مسمومیت دانش آموزان بودند، ارائه کردند. تاکید شد که مدیران و دیگر مسئولان مدارس نسبت به هر گونه اقدام مشکوک هوشیار باشند و مراتب را به دستگاه‌های ذیربط اطلاع دهند.

مالکی با بیان اینکه سرنخ‌هایی از علت مسمومیت دانش آموزان پیدا شده است، اظهار داشت: برخی از افراد که مشکوک بودند هم شناسایی و دستگیر شدند اما هنوز سرنخ و عامل اصلی این موضوع پیدا نشده است. مسئولان تاکید کردند که تحقیقات و بررسی‌های آنان برای کشف این موضوع ادامه دارد و عوامل اصلی مسمومیت دانش‌آموزان به زودی مشخص و به مردم معرفی خواهند شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید