حمله تند عربستان به وزیر دارایی اسرائیل

کدخبر: ۵۶۲۷۲۸
اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه عربستان سعودی امروز طی بیانیه‌ای اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره فسلطین را محکوم کرد.
حمله تند عربستان به وزیر دارایی اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزارت خارجه عربستان امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره فسلطین را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه عربستان سعودی اظهارات توهین آمیز و نژادپرستانه وزیر دارایی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین محکوم و اعلام کرد که عنوان کردن اظهارات مغایر با حقیقت به گسترش سخنان نفرت‌انگیز و خشونت‌آمیز کمک و تلاش‌ها برای گفت‌وگو و صلح بین المللی را تضعیف می‌کند.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای خود بر حمایت از همه تلاش‌های بین‌المللی با هدف سازش بین فلسطین و رژیم صهیونیستی بر اساس طرح صلح عربی و تضمین ایجاد کشور فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی حمایت کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز در مورد اظهارات نژادپرستانه اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت که اظهارات نژادپرستانه و تحریک‌آمیز وزیر صهیونیستی علیه حق قطعی فلسطینیان بر سرزمین تاریخی فلسطین محکوم است.

وی تأکید کرد که این گونه اظهارات به روشنی نشاندهنده سرشت تجاوزکارانه و طمع ورزانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه کل ملت‌های منطقه از جمله اردن است.

وزیر دارایی تندرو رژیم صهیونیستی که اخیر به سبب اظهارات خود علیه شهرک حواره در جنوب نابلس و درخواست نابودی این شهرک جنجال آفرین شده بود، این بار هم در جریان سفر به فرانسه اظهارات عجیبی را بیان کرده است.

بزلل اسموتریچ مدعی شده که چیزی به اسم ملت فلسطین وجود ندارد و فلسطینیان نهایتا ۱۰۰ سال است که به وجود آمده‌اند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید