هشدار دونالد ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم

کدخبر: ۵۶۳۷۳۸
رئیس جمهوری سابق امریکا هشدار داد اگر به راهکاری برای حل منازعه دست نیابیم، اوکراین طی یک و نیم سال در معرض نابودی قرار خواهد گرفت.
هشدار دونالد ترامپ درباره وقوع جنگ جهانی سوم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، از آرتی، ترامپ با بیان اینکه بحران اوکراین احتمالا تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2024 میلادی حل نخواهد شد، گفت: سیاست دولت کنونی امریکا به ریاست جو بایدن هشداردهنده وقوع جنگ جهانی سوم است.

وی گفت:امری باور نکردنی است که افرادی بر اریکه قدرت باشند که نمی‌دانند چکار می‌کنند، اگر نتوانند راهکاری پیدا کنند، من می‌توانم این کار را طی 24 ساعت با مشارکت «ولودیمیر زیلنسکی»، رئیس جمهوری اوکراین و «ولادیمیر پوتین»، همتای روس وی انجام دهم.

ادعای وال استریت ژورنال درباره همکاری نظامی ایران و روسیه

ترامپ افزود: این مذاکرات بسیار ساده خواهد بود اما من درونمایه آن را افشا نخواهم کرد زیرا در این صورت، قادر به استفاده از این مذاکرات نخواهم بود و این مذاکرات موفق نخواهد شد.

وی اظهار داشت: یک و نیم سال تا آن زمان فاصله داریم که زمان بسیار طولانی است، نمی‌توانم تصور کنم که طی این مدت چه اتفاقی خواهد افتاد، کوتاه سخن آنکه جنگ باید متوقف شود زیر اوکراین در معرض نابودی قرار دارد.

رئیس جمهوری سابق امریکا پیش از این هم مدعی شده بود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند دستیابی به حل و فصل بحران اوکراین طی یک روز را تضمین کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید