خط و نشان رهبر انصارالله یمن برای اسرائیل / در صورت حمله به سوریه ...

کدخبر: ۵۶۶۰۱۳
اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصارالله یمن در هشداری به هر گونه اقدام رژیم صهیونیستی علیه روسیه گفت: باید بدانید که به ازای هر حمله به سوریه، در داخل سرزمین‌های اشغالی ضربه خواهید خورد.
خط و نشان رهبر انصارالله یمن برای اسرائیل / در صورت حمله به سوریه ...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شنبه شب نسبت به هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه هشدار داد.

المیادین گزارش داد، الحوثی افزود: دشمن صهیونیستی باید بداند که به ازای هر حمله به سوریه، در داخل سرزمین‌های اشغالی ضربه خواهد خورد.

وی در عین حال گفت: ما امیدواریم که برادران سوری به سمت استراتژی بازدارندگی حرکت کنند.

سخنان الحوثی پس از آن بیان می شود که منابع خبری صهیونیست شنبه شب اعلام کردند که اسرائیل در ساعات آینده به شلیک راکت از خاک سوریه به جولان اشغالی پاسخ خواهد داد.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سه راکت از سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده که یکی از این راکت‌ها در داخل خاک سوریه، دومی در اردن و سومی هم در منطقه موشاو میتسار در جولان اشغالی سقوط کرده است.

منابع صهیونیستی پیش از این از انفجار در مرز سرزمین های اشغالی خبر داده بودند.

از سوی دیگر، در صورت حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به سوریه این نخستین بار نیست که تل آویو حاکمیت ارضی سوریه را نقض می کند، جنگنده‌های این رژیم ۱۲ فروردین ماه شهر حمص و حومه آن و بامداد پنجشنبه و چهارشنبه (۹ و ۱۰ فروردین ماه) نیز جنوب دمشق را بمباران کردند.

این تجاوزهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم اسرائیل در سال های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید