حمله تند خبرنگار آمریکایی به رفتار «بایدن»

کدخبر: ۵۶۶۴۹۸
اقتصادنیوز: یک خبرنگار آمریکایی، بایدن را یکی از «احمق‌ترین» روسای‌جمهور آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم خواند.
حمله تند خبرنگار آمریکایی به رفتار «بایدن»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «سیمور هرش» خبرنگار آمریکایی برنده جایزه پولیتزر جو بایدن را یکی از «احمق‌ترین» روسای جمهور ایالات متحده از زمان جنگ جهانی دوم توصیف کرد.

خبرگزاری تاس گزارش داد، هرش روز دوشنبه در مصاحبه با روزنامه تیچس آلمان، بایدن را به انجام رفتار احمقانه در برخورد با مسائل سیاسی متهم کرد.

وی بایدن را یکی از احمق‌ترین روسای جمهور کشورش از زمان جنگ جهانی دوم خطاب کرد و گفت: در واقع بایدن با انفجار خط لوله نورداستریم مشکلات زیادی برای متحدش یعنی آلمان ایجاد کرد.

برنده جایزه پولیتزر پیشتر در مصاحبه‌ با روزنامه چاینا دیلی گفته بود: مطمئن نیست که تصمیم بایدن ناشی از خشم بوده یا قصد داشته آلمان را تنبیه کند. اما آنهایی که در بمب گذاری در این خطوط لوله نقش داشتند یک جور فکر می کردند.

این روزنامه نگار آمریکایی گفت: بر کسی پوشیده نیست که رئیس جمهور ایالات متحده می‌خواهد به جریان نورد استریم پایان دهد، اما رسانه‌های غربی چشم خود را بر روی آن بسته‌اند.

هرش ۱۹ بهمن سال ۱۴۰۱ گزارشی منتشر کرد و خبر داد که غواصان نیروی دریایی ایالات متحده مواد منفجره را برای از بین بردن خطوط لوله نورد استریم در جریان تمرین‌های ناتو در تابستان ۲۰۲۲ کار گذاشته بودند. طبق گفته نروژ سه ماه بعد این بمب‌ها فعال شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید