توهین نماینده اسرائیل به شرکت‌کنندگان در جلسه شورای امنیت

کدخبر: ۵۶۹۶۰۳
اقتصادنیوز: نماینده اسرائیل در سازمان ملل پس از حضور در نشست ماهانه شورای امنیت سازمان ملل درباره خشونت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، در اعتراض به مخالفت روسیه با تعویق برگزاری این نشست، جلسه را ترک کرد.
توهین نماینده اسرائیل به شرکت‌کنندگان در جلسه شورای امنیت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «گیلعاد آردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در اعتراض به مخالفت «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت را بر عهده دارد با تعویق تاریخ برگزاری نشست امروز درباره خشونت‌های صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان، این جلسه را ترک کرد.

شرط روسیه برای گفتگو با آمریکا

گیلعاد آردان پیش از این، با ارسال نامه‌ای به «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، خواستار تعویق برگزاری این نشست به دلیل همزمانی آن با آنچه که روز یادبود نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی نامیده می‌شود، شده بود.

نماینده رژیم صهیونیستی که در تعویق برگزاری این نشست که با هدف بررسی تجاوزات مکرر صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و هتک حرمت مسجدالاقصی و اماکن مقدس اسلامی تشکیل شد، ناکام مانده بود، در این نشست حاضر شد و با روشن کردن شمع برای یادبود نظامیان کشته شده صهیونیست، میز خود را با هدف توهین به شرکت‌کنندگان در این جلسه ترک کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید