پیشنهاد عجیب نماینده مجلس برای جاروکشی مسئولان با لباس رفتگران شهرداری /در آستانه انتخابات این پیشنهاد یعنی چه؟

کدخبر: ۵۷۰۴۸۴
مردم منتظر اقدامات موثر دولت و مجلس در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند که رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر هم و غم خود را مصروف بیدار کردن مسئولان کشور از خواب سنگین است.
پیشنهاد عجیب نماینده مجلس برای جاروکشی مسئولان با لباس رفتگران شهرداری /در آستانه انتخابات این پیشنهاد یعنی چه؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه شورای شهر قم پیشنهاد خاصی داد که با واکنش دیگران همراه بود.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری شامگاه شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در سومین گردهمایی و هم اندیشی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر مقدس قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم حاضر و در سخنرانی خود دچار جوگرفتگی انتخاباتی شد.

تاکید می کنم تحویل خودروهای شاسی بلند به مجلس، همزمان با طرح استیضاح وزیر صمت بود

نماینده مردم قم که در این جلسه پیشنهاد عجیب و غریبی را مطرح کرد، گفت: پیشنهاد دارم نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، استاندار، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم یک روز در هفته و یا در ماه، در یکی از خیابان‌های اطراف حرم حاضر شویم تا زیر پای زائرین حرم حضرت معصومه(س) را جارو کنیم.

وی در این خصوص، افزود: البته این جاروکشیدن و خدمت به زائرین باید با لباس رفتگران شهرداری انجام شود تا مردم بدانند ما خدمت‌گذاران آن‌ها هستیم.

البته دقایقی بعد حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم طی سخنانی در واکنش به این پیشنهاد عجیب و غریب اظهار کرد: بهترین خدمت به حضرت معصومه(س)، خدمت به زائرین و مجاورین حرم مطهر است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم در موقعیتی که نصیب ما شده به خوبی خدمت رسانی داشته باشیم برای مردم، خدمت به حضرت معصومه(س) است، نیازی نیست حتما لباس خادمی بپوشیم.

این پیشنهاد عجیب و غریب از سوی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی آن هم در سالی که منتهی به انتخابات مجلس طبیعتا مسایل خاص خود را به همراه دارد که قطعا تعبیر چندان مناسبی از آن نمی شود.

آقای ذوالنور بهترین کسی است که در این زمینه می تواند در خصوص این پیشنهاد اظهار نظر دقیق کند و البته پذیرای پاسخ ایشان نیز هستیم ولی قطعا در این شرایط خاص کشور برخی مدیران همچون ایشان با حرکاتی که چند سال پیش در کشور ظهور کرد و امروزه دیگر خریداری ندارد، سعی می کنند به تیتر جذاب رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبدل شوند که البته تجربه ثابت کرده که خسران این مواضع بیش از سود آن برای مردم و کشور و شخصیت های سیاسی است.

امروز مردم منتظر اقدامات موثر دولت و مجلس در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند که رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر هم و غم خود را مصروف بیدار کردن مسئولان کشور از خواب سنگین است.

 

تیتر یک
کارگزاری مفید