همتی توئیت انتقادی جدید زد

کدخبر: ۵۷۱۹۸۸
رییس‌کل اسبق بانک مرکزی در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی دولت عنوان کرد: اگر توان کنترل آن را ندارید، حداقل ‌تورم نقطه به نقطه را ناشیانه با ‌تورم سالانه مقایسه نکنید تا نتیجه بگیرید که تورم را به ۴۶ درصد کاهش داده‌اید!
همتی توئیت انتقادی جدید زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، عبدالناصر همتی، رییس کل پیشین بانک مرکزی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: مردم به اندازه کافی از روند شتابان ‌تورم در جریان تأمین معیشت روزانه خود رنج می‌برند. اگر توان کنترل آن را ندارید، حداقل ‌تورم نقطه به نقطه را ناشیانه با ‌تورم سالانه مقایسه نکنید تا نتیجه بگیرید که تورم را به ۴۶ درصد کاهش داده‌اید!

پس‌لرزه‌های اظهارات امام جمعه رشت/ صدای فارس هم درآمد

وی متذکر شد: تورم فروردین میزان توفیق را نشان می دهد.

بنزین‌های ایرانی کار دست ونزوئلا داد؟

همتی: مردم به اندازه کافی از روند تورم رنج می‌برند/ اگر توان کنترل تورم را ندارید، حداقل تورم نقطه‌ به‌ نقطه را ناشیانه با تورم سالانه مقایسه نکنید

بنا به این گزارش، گفتنی است که سخنگوی دولت چندی پیش اظهار کرد: شاخص تورم بانک مرکزی در پایان اسفند ۱۴۰۱ چهل و شش درصد بوده است آیا این بدین معناست که تورم نداریم یا تورم کم است؟ خیر، تورم بالایی هم هست اما نشانگر اثر سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم در کاهش تورم ۶۰ درصدی به تورم ۴۶ درصدی بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید