واکنش زاکانی به شایعه حضور بستگانش در شرکت کنترل ترافیک/ چه ربطی به بستگان ما دارد؟

کدخبر: ۵۷۲۷۹۴
شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا حضور بستگان خود در شرکت کنترل ترافیک را تکذیب می‌کنید، گفت: اصلاً این چه ربطی به بستگان من دارد؟ اصلاً این چیز غلطی است. بستگان من در کنترل ترافیک نیستند و در این حوزه من بستگانی ندارم.
واکنش زاکانی به شایعه حضور بستگانش در شرکت کنترل ترافیک/ چه ربطی به بستگان ما دارد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در پایان جلسه امروز هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت شرکت کنترل ترافیک که گفته شده یکی از بستگان وی در این شرکت دخالت دارد، گفت: چه ربطی به بستگان ما دارد؟ چیزی که مربوط می‌شود را من توضیح دادم که شرکت کنترل ترافیک ماموریت‌های ذاتی دارد که این ماموریت‌ها با توجه به گستره شهر و شرایطی که هست تحت‌الشعاع یک ماموریت‌های دیگری که بر عهده‌اش گذاشته شده از جمله زیرساخت‌های شهر و دوربین‌های شهر قرار گرفته است.

وی افزود: چیزی که ما دنبال می‌کنیم این است که اولا زیرساخت‌های پراکنده مجموعه شهرداری که در مجموعه مترو، در کنترل ترافیک و در فاوا است زیرساخت‌هایش یکپارچه شود و شرکت تخصصی که در مجموعه خود معاون معاونت حمل و نقل هست و به اساسنامه‌اش می‌خورد کارهای زیرساخت‌های سخت‌افزاری را دنبال کند و شرکت کنترل ترافیک برود سر آن موضوع اصلی که هوشمندسازی جابه‌جایی مسافران در تهران است و به مسافرت ترکیبی می‌تواند کمک کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید