تل آویو توپ را به زمین جهاد اسلامی انداخت

کدخبر: ۵۷۳۴۹۷
اقتصادنیوز: مسئولان صهیونیست در حال بررسی سناریوی ادامه موشک‌باران اراضی اشغالی توسط نیروهای مقاومت تا روز پنج‌شنبه یعنی زمان برگزاری مراسم صهیونیستی موسوم به روز پرچم هستند.
تل آویو توپ را به زمین جهاد اسلامی انداخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شبکه صهیونیستی کان گزارش داد: مسئولان اسرائیلی بر این باورند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه قصد دارد، درگیری‌های جاری را تا روز راهپیمایی پرچم ادامه دهد.

پشت پرده بازداشت عمران خان / ارتش پاکستان کجای بازی است؟

اسپوتنیک گزارش داد، مسئولان صهیونیست در حال بررسی سناریوی ادامه موشک‌باران اراضی اشغالی توسط نیروهای مقاومت تا روز پنج‌شنبه یعنی زمان برگزاری مراسم صهیونیستی موسوم به روز پرچم هستند.

صهیونیست‌ها بر این باورند که به دلیل عدم تحویل پیکر شهید خضر عدنان، از فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی و همچنین عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به توقف سیاست ترور رهبران مقاومت، جنبش جهاد اسلامی سعی دارد موشک‌باران اراضی اشغالی را ادامه دهد.

این رسانه صهیونیست گزارش داد که تلاش‌های مصر برای میانجیگری در آتش‌بس میان مقاومت و تل آویو به نتیجه نرسیده است؛ چراکه جنبش جهاد اسلامی بر توقف اجرای سیاست ترور فرماندهان مقاومت و اجرای همزمان و دوسویه آتش‌بس پافشاری می‌کند.

گفتنی است قرار است، مراسم صهیونیستی موسوم به راهپیمایی پرچم، پنچ‌شنبه پیش‌رو در قدس اشغالی برگزار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید