حماس بیانیه داد/ از ایران و حزب الله تشکر ویژه داریم

کدخبر: ۵۷۳۷۰۹
هنیه از کشورها و گروه‌هایی که از فلسطین حمایت و پشتیبانی کردند و در توانمند‌سازی آن‌ها نقش داشتند، تشکر و قدردانی کرد.
حماس بیانیه داد/  از ایران و حزب الله تشکر ویژه داریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)،‌ بعدازظهر امروز (یکشنبه)، درباره جنگ اخیر نیروهای مقاومت با رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری «صفا»، رئیس دفتر سیاسی حماس در این بیانیه از امت عربی و اسلامی، و از کشورها و گروه‌هایی که از مقاومت و مردم فلسطین حمایت و پشتیبانی کردند و «بخصوص ایران و حزب‌الله که در ایجاد معادله قدرت در برابر دشمن نقش داشتند،» تشکر کرد.

هشدار فلسطینی‌ها به اسرائیل پس از آتش بس / انگشتمان روی ماشه است

اسماعیل هنیه گفت: «مقاومت ثابت کرد که قدرت ناکام گذاشتن اقدامات قلدرمآبانه اشغالگران را که از طریق [متوجه ساختن حملات علیه] سرایا القدس یا تفرقه‌افکنی میان نیروهای مقاومت صورت گرفت، دارد.»

تل‌آویو هدف موشک قرار گرفت

وی در ادامه به اتحاد و یکپارچگی نیروهای مقاومت در نبرد اخیر برای دفاع از ملت فلسطین اشاره کرد و افزود که نیروهای مقاومت با اتخاذ تاکتیک مناسب جنگی ثابت کردند که توان مدیریت نبرد و سوزاندن فرصت دشمن و فراری دادن شهرک‌نشینان از اطراف نوار غزه را دارند.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین به اتاق عملیات مشترک نیروهای مقاومت بابت مدیریت جنگ «ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) درود فرستاد و به‌ویژه از «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تشکر کرد.

هنیه در ادامه تاکید کرد: «اولا به لطف خداوند و سپس با حمایت‌های مردم بزرگ ما از مقاومت پیروز و متحد، موفق شدیم محاسبات اشغالگران را بر هم بزنیم و به سامانه‌های امنیتی آن‌ها  بخصوص آنچه گنبد آهنین نامیده می‌شود و فلاخن داوود ضربه بزنیم. با وجود افتخار دشمن به ظرفیت‌های نظامی و فناوری‌هایش، مقاومت تثبیت کرد که قادر به زدن هر نقطه‌ای در این رژیم است.»

او همچنین ضمن تسلیت شهادت فلسطینیان در جنگ اخیر و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، تاکید کرد که خون شهدا به باد نخواهد رفت. هنیه همچنین از قطر، مصر و سازمان ملل بابت تلاش برای برقراری آتش‌بس تشکر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید