پیام سردار قاآنی به گروههای مقاومت فلسطین/ به حمایت خود ادامه می دهیم

کدخبر: ۵۷۳۷۳۱
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی از رزمندگان حزب الله لبنان و همه گروههای مقاومت، به خاطر ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی قدردانی کرد.
پیام سردار قاآنی به گروههای مقاومت فلسطین/ به حمایت خود ادامه می دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یکشنبه، طی پیامی به گروههای مقاومت، تأکید کرد که مجاهدان قدس و کرانه باختری و سراسر سرزمین فلسطین، ثابت کردند که صبح پیروزی نزدیک است.

شبکه خبری المیادین به نقل از قاآنی گزارش داد، فرماندهان و مجاهدان گروههای مقاومت، ایستادگی کردند و به  تجمیع قوا ادامه دادند؛ اقدامی که دشمن را می‌ترساند و پیروزی به ارمغان می‌آورد.

وزارت امور خارجه بیانیه داد/ روند زوال اسرائیل آغاز شده است

وی با بیان اینکه مردم و مجاهدان غزه با وجود محاصره، ابزارهایی برای عزت، دفاع و جهاد، خلق می‌کنند، خطاب به رزمندگان مقاومت گفت: ای فرماندهان اتاق عملیات مشترک، حماسه جدیدی در تاریخ نبرد رقم زدید و مجددا ثابت کردید که می‌توانید هیمنه دشمن را در هم شکنید و آن را شکست دهید.

حماس بیانیه داد/ از ایران و حزب الله تشکر ویژه داریم

سردار قآنی خاطر نشان کرد: شما با همکاری و اتحاد خود، توانستید پیروزی دیگری به پیروزیهای قبلی خود، اضافه کنید. این پیروزیها، گامهای ثابتی به سمت پیروزی نهایی است. ایران هم همچنان از ملت و مقاومت فلسطین، حمایت خواهد کرد. ایران به تقویت محور مقاومت ادامه خواهد داد تا رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین، ریشه‌کن شود.

وی در پایان از رزمندگان حزب الله لبنان و همه گروههای مقاومت، به خاطر ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی قدردانی کرد.

بامداد سه‌شنبه بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. 

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد و تا آخرین ثانیه‌های آتش‌بس در شب گذشته ادامه داشت. این توافق، با میانجیگری مصر حاصل شد 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید