ترکیب جمعیتی ترکیه در معرض تهدید است

حمله تند قلیچداراوغلو علیه اردوغان / ترکیه را در خیابان پیدا نکردیم و به دست ذهنیتی بیمار نمی‌سپاریم

کدخبر: ۵۷۴۳۳۰
اقتصادنیوز: قلیچداراوغلو، نامزد ائتلاف اپوزیسیون ترکیه در توییتر خود گفت: افزایش تعداد پناهجویان ترکیب جمعیتی ترکیه را تهدید خواهد کرد و آن را به دست ذهنیت بیماری که ممکن است در دوره آینده تعدادشان را از ۱۰ میلیون به ۳۰ میلیون برساند، رها نمی‌کنیم.
حمله تند قلیچداراوغلو علیه اردوغان / ترکیه را در خیابان پیدا نکردیم و به دست ذهنیتی بیمار نمی‌سپاریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نامزد ائتلاف اپوزیسیون ترکیه که به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور راه یافته است، گفت که وطن را به دست ذهنیت بیماری که ممکن است در دوره آینده تعداد پناهجویان در ترکیه را از ۱۰ میلیون به ۳۰ میلیون برساند، رها نمی‌کند.

5 سناریوی جدید درباره انتخابات ترکیه/ آرای باطله به کمک اردوغان می‌آید؟

کمال قلیچداراوغلو در ویدئویی که امروز (چهارشنبه) در صفحه توییتر خود منتشر کرد، اظهار داشت که افزایش تعداد پناهجویان ترکیب جمعیتی ترکیه را تهدید خواهد کرد.

او گفت: ما وطن را در خیابان پیدا نکردیم و آن را به دست ذهنیتی که بیش از ۱۰ میلیون پناهنده را بی رویه وارد کشور ما کرده است، نمی‌سپاریم.

نامزد ائتلاف اپوزیسیون ترکیه در بیانیه خود ادامه داد: ما وطن خود را به دست کسانی که به زن به عنوان یک کالا نگاه می کنند، رها نمی‌کنیم.

رقابت برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری بین رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور کنونی و کمال قلیچداراوغلو، نامزد اپوزیسیون، در دور دوم انتخابات که در ۲۸ می برگزار می‌شود، ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید