خیز راست افراطی آمریکا برای استیضاح بایدن

کدخبر: ۵۷۴۶۰۳
اقتصادنیوز: یک قانونگذار آمریکایی طرح استیضاح جو بایدن را ارائه کرد، اما بعید به نظر می‌رسد که این طرح در مجلسی که عمیقاً دارای اختلاف نظر است و جمهوری‌خواهان اکثریت چندان قاطعی در آن ندارند، تصویب شود.
خیز راست افراطی آمریکا برای استیضاح بایدن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  مارجوری تیلور گرین، قانون‌گذار جمهوری‌خواه جناح راست از ایالت جورجیا که تئوری‌های توطئه متعددی را چه قبل و چه در دوران تصدی خود در کنگره ترویج کرده، امروز در یک کنفرانس خبری از طرح خود برای استیضاح جو بایدن، رییس‌جمهوری آمریکا خبر داد.

او گفت: جو بایدن عمداً امنیت ملی ما را با امتناع از اجرای قوانین مهاجرت و امنیت مرزهای‌مان به خطر انداخته است. او به حدود ۶ میلیون مهاجر غیرقانونی از بیش از ۱۷۰ کشور اجازه داده است تا کشور ما را اشغال کنند. مرزبانی محروم، از منابع و سیاست‌های لازم برای حفاظت از کشورمان برخوردار است، اما دولت بایدن به طور عمدی از حفظ کنترل عملیاتی طبق قانون، خودداری کرده است.

گرین گفت: بایدن آشکارا وظیفه قانون اساسی خود را نقض کرده و تهدیدی مستقیم برای امنیت ملی ما است. بنابراین، جو بایدن برای ریاست جمهوری ایالات متحده مناسب نیست و باید استیضاح شود.

پایگاه خبری ایندیپندنت در ادامه تاکید کرد: علاوه بر این، این قانون‌گذار آمریکایی طرحی را در مورد استیضاح مریک گارلند، دادستان کل آمریکا، الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، متیو گریوز، دادستان ناحیه کلمبیا، و کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی ارائه کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید