واکنش ایران به ادعای ساخت سایت هسته‌ای در کوه‌های زاگرس

کدخبر: ۵۷۵۷۶۵
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران مطابق موازین آژانس و پادمان کار می‌کند و هر زمان که بخواهد هر فعالیتی را انجام دهد، تنظیماتش را با آژانس برقرار می‌کند و مطابق آن عمل خواهد کرد.
واکنش ایران به ادعای ساخت سایت هسته‌ای در کوه‌های زاگرس

 

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش اسلامی به ادعای ساخت سایت هسته‌ای در کوه‌های زاگرس

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان به ادعای اخیر برخی رسانه‌های غربی مبنی بر اقدام ایران به ساخت سایت هسته‌ای در کوه‌های البرز واکنش نشان داد.

واکنش اسلامی به ادعای ساخت سایت هسته‌ای در کوه‌های زاگرس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت در واکنش به ادعای اخیر برخی رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه «ایران در حال ساخت سایت هسته‌ای در رشته کوه‌های زاگرس است»، گفت: دشمن صهیونیستی سال‌هاست که این اراجیف را مطرح می‌کند و جوسازی ایجاد می‌کند؛ آن‌ها هر زمان که شرایط در منطقه و محیط خودشان تنگ و سخت می‌شود، این عملیات‌های روانی را بیشتر و بیشتر تشدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مطابق موازین آژانس و پادمان کار می‌کند و هر زمان که بخواهد هر فعالیتی را انجام دهد، تنظیماتش را با آژانس برقرار می‌کند و مطابق آن عمل خواهد کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان خاطرنشان کرد: اینکه این‌ها شروع می‌کنند به جوسازی و عملیات روانی در سلسله همان اقدامات است، آن‌ها در این فرآیندهای طی شده گذشته همواره یک نوع برتری‌جویی را داشتند و سعی می‌کردند با جوسازی و عملیات روانی فشار حداکثری را بر کشور تشدید کنند؛ اما در این ماه‌های اخیر با موفقیت مواجه نشدند و شکست خوردند لذا الان شروع کردند به مطالب جدید دامن بزنند که این همان موارد مردود گذشته است و هیچ جایگاهی ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید