پوتین: هیچ شکی نیست که روسیه پیروز خواهد شد

کدخبر: ۵۷۷۶۰۹
​ رییس‌جمهور روسیه گفت: پیروزی روسیه اجتناب ناپذیر است. برای نئونازی خطاب کردن رژیم کی یف دلایل مختلفی داریم و به ارتش و افرادی که خود را بخشی از فرهنگ روسیه می‌دانند، کمک می‌کنیم.
پوتین: هیچ شکی نیست که روسیه پیروز خواهد شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه امروز پنجشنبه با خانواده هایی که نشان افتخار والدین را دریافت کردند، دیدار کرد.

نماینده یکی از خانواده ها ابراز اطمینان کرد که روسیه قطعا پیروز خواهد شد و ضامن صلح و امنیت برای همه کشورهای جهان خواهد شد.

رییس جمهور روسیه در سخنانی در این مراسم گفت: بله، هیچ شکی نیست که روسیه پیروز خواهد شد.

«ولادیمیر پوتین» افزود: درست است. هیچ شکی در این باره نیست.

انتقاد زیدآبادی از جنتی با اشاره به روش اداره کشور از دیدگاه قالیباف

وی پیشتر هم در سخنانی تصریح کرده بود: پیروزی روسیه اجتناب ناپذیر است. برای نئونازی خطاب کردن رژیم کی یف دلایل مختلفی داریم و به ارتش و افرادی که خود را بخشی از فرهنگ روسیه می‌دانند، کمک می‌کنیم. نبرد در دونباس از سال ۲۰۱۴ متوقف نشده است، هر کاری که روسیه امروز انجام می‌ دهد تلاشی برای پایان دادن به جنگ است. پیروزی مسکو حتمی است. این امر بر چند چیز استوار است: اتحاد و انسجام روسیه و به طور کلی مردم چند ملیتی روسیه؛ شجاعت و دلاوری مبارزان ما در چارچوب یک عملیات ویژه و در خط مقدم و البته کار جمعی نظامی- صنعتی. تحریم‌های غرب علیه بخش انرژی این کشور، نتوانسته مانع جدی در مسیر صادرات نفت و گاز این کشور ایجاد کند. تولید نفت در روسیه ۲ درصد افزایش یافته است.

از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲(۵ اسفند ۱۴۰۰)، غرب به طور یکپارچه نسبت به اعمال تحریم‌های گسترده علیه مسکو به‌ویژه در حوزه انرژی این کشور اقدام کرد. البته با توجه به افزایش بهای سوخت در اروپا، به نظر می‌رسد تحریم‌های غرب نتیجه معکوس داشته و بیش از آنکه به روسیه ضربه بزند، اقتصاد اروپا را تحت‌الشعاع قرار داده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید