احمد خاتمی: مردم با وجود گرانی‌ها، دارای تحلیل هستند

کدخبر: ۵۷۸۱۶۱
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر با خدا باشیم خدا با ما است، تاکید کرد: رهبران هوشیار در دنیا می‌گویند که مقام معظم رهبری دوراندیش‌ترین رهبر جهان است.
احمد خاتمی: مردم با وجود گرانی‌ها، دارای تحلیل هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید احمد خاتمی در مراسم سالروز ارتحال امام در مسجد انقلاب بجنورد در جمع مردم و مسئولان خراسان شمالی اظهار کرد: مجلس ارتحال امام مجلس گروهی، حزبی و باندی نیست، این مجلس مردم است و همه در آن حضور دارند و در واقع این مجلس نماد یک ملت است.

به نوشته ایسنا، وی افزود: امام چهره‌ای است نه از زمان ارتحال، بلکه از سال ۱۳۴۲ نامش جهان گیر شد و نامش تا ابد جاوید باقی خواهد ماند و در واقع نام امام خمینی (ره) با نام سید الشهدا و انقلاب کربلا گره خورده است و تا آن نام ادامه دارد نام امام نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به چهار ویژگی امام راحل بیان کرد: امام خمینی (ره) در طول دوران سخت مبارزه به رغم بمباران تخریب یک روز مایوس نشد و یک روز سخن مایوس کننده نزد و در بحرانی‌ترین شرایط امام راحل از امید صحبت می‌کرد.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در حوادث سخت همچون فتنه سال ۸۸، اغتشاشات سال گذشته و ... خم به ابرو نیاورد و مایوس نشد.

وی با بیان اینکه مردم نیز وفادار به نظام و ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: مردم با مشکلات زیادی همچون گرانی‌های افسار گسیخته مواجه هستند، اما دارای تحلیل هستند و در راهپیمایی ۲۲بهمن سال گذشته به صورت گسترده حضور یافتند و راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته بی سابقه بود.

وی با اشاره به اینکه اگر با خدا باشیم خدا با ما است، تاکید کرد: رهبران هوشیار در دنیا می‌گویند که مقام معظم رهبری دوراندیش‌ترین رهبر جهان است.

وی به ویژگی دوم امام اشاره کرد و گفت: امام راحل خسته نشد و خستگی را خسته کرد.

وی ادامه داد: دشمن دوست دارد مردم را خسته نشان دهد در حالیکه ملت ما خسته نیستند و به فضل خداوند دشمنان را خسته خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ایستادگی بر مواضع حق سومین ویژگی امام راحل است، گفت: در روز ارتحال امام باید مقاومت را از ایشان بیاموزیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از ولایت و اهل حق جدا نشوید چرا که راه، با ولایت بودن و همراه با ولایت بودن است و آن ویژگی امام خمینی (ره) است که بر خط مستقیم حق تا پایان پافشاری کرد.

وی با اشاره به ویژگی چهارم امام افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری با تمام قوا بعد از انقلاب از سه قوه دفاع کردند.

وی ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ مقام معظم رهبری از آراء مردم دفاع کردند.

خاتمی خاطرنشان کرد: هیچ کسی نمی‌گوید انتقاد نکنید، اما اینکه برخی می‌گویند ما با ولایتیم، اما نه با دولتیم و نه با مجلس، منطق و ادبیات درستی نیست.

وی تاکید کرد: این ادبیات نادرستی است که بگویم نه مجلس را تایید می‌کنیم و نه دولت را.

وی گفت: خط امام راحل و مقام معظم رهبری آن است که آن‌هایی که در میدان کار هستند آن‌ها را تایید و حمایت کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید