راهکار مهم امام جمعه اصفهان برای اشتغال‌زایی

کدخبر: ۵۷۹۱۱۱
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت اصفهان گفت: توسعه صنایع دستی و حمایت از کارگاه های کوچک و متوسط در این بخش یکی از راهکارهای مهم بمنظور اشتغالزایی در کشور و استان است.
راهکار مهم امام جمعه اصفهان برای اشتغال‌زایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ اصفهان افزود: لازم است قوانین و بسترهای مورد نیاز برای حمایت و رونق هرچه بیشتر کارگاه های صنایع دستی در کشور فراهم شود تا همه اقشار بویژه کارگران بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

نماینده مردم گرمسار: همسر بنده از آن سانتی مانتال‌ها نیست/ او مشاور امور بانوان است

3 سناریو طالبان در برابر ایران/ اوضاع نگران کننده خواهد شد اگر...

وی همچنین با اشاره به اینکه موفقیت های نظام جمهوری اسلامی روز افزون است، افزود: کشورهای همسایه متوجه شده اند که ایران می تواند امنیت خلیج فارس را تامین کند و در همین راستا جامعه ما امروز به سمت امید حرکت می کند.

ادعای جدید آمریکا علیه ایران/ روسیه به دنبال ساخت کارخانه تولید پهپاد به کمک تهران است

حال اردوغان وخیم است؟

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با اتکا به دو بعد ایمان و امید به عزت و سربلندی دست یافته و رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح یکی از ده ها مصداق این ادعای عزت آفرینی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه پیش از این کشورهای معدودی یعنی چین، روسیه و آمریکا به این دانش دست یافته بودند، گفت: ایران چهارمین کشوری است که به این دانش و قدرت دست یافت.

حجت الاسلام محمودی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) افزود: تنها شخصیتی که امروز ویژگی های امام راحل را به معنی حقیقی تبیین کرده و لحظه ای از آرمان های او عقب‌گرد نداشته رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه امید و ایمان دو بعد نرم افزاری شخصیت امام راحل و مکتب آن حضرت بود، گفت: امید و ایمان در مکتب امام راحل بود که سه تحول بزرگ در ایران، دنیای اسلام و جهان هستی را به تعبیر رهبر معظم انقلاب ایجاد کرد و دشمنان همواره در بیش از چهار دهه گذشته از عمر انقلاب اسلامی در مقابل ایمان و امیدِ ملتِ ایران اسلامی ایستاده اند.

تمجید علم‌الهدی از دولت رئیسی/ مشکل گرانی حل می شود

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه دستورات الهی آمده اند تا انسان را از بردگی و جاهلیت آزاد کنند، گفت: عده ای فکر می کنند احکام دین، انسان را محدود می کند، معتقدم دیندارترین انسان های تاریخ، آزادمنش ترین انسان های تاریخ هستند زیرا هرچه انسان ایمان و اعتقادش به خدا و دستورات الهی بالاتر باشد، آزادمنش تر است.

وی افزود: دین آمده است تا انسان را از جاهلیت و بردگی برهاند اما عده ای فکر می کنند احکام الهی برای محدودیت انسان و ممانعت از آزادی است اما آزادی به معنی بی بند و باری نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید