یک فروند پهپاد سقوط کرد!

کدخبر: ۵۷۹۹۳۲
یک فروند پهپاد که به زعم آنها حامل مواد مخدر بوده و از خاک سوریه وارد این اردن شده بود، ساقط شد.
یک فروند پهپاد سقوط کرد!

به گزارش اقتصادنیوز له نقل از ایسنا، از خبرگزاری "پترا"ی اردن، یک مسؤول نظامی در فرماندهی کل نیروهای مسلح اردن اعلام کرد، نیروهای گارد مرزی با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و نظامی و اداره مبارزه با مواد مخدر این کشور، تلاش یک فروند پهپاد برای عبور غیرقانونی از سوریه به اردن و اسقاط آن در داخل اردن را رصد کردند.

این منبع مسؤول اظهار کرد: پس از ساقط شدن پهپاد، مشخص شد که حامل ۵۰۰ گرم ماده مخدر کریستال است و مواد کشف شده به مسؤولان مربوطه تحویل داده شدند.

او در ادامه تاکید کرد: نیروهای مسلح اردن با قدرت و جدیت به مقابله با هرگونه خطری در مرزها و هرگونه تلاشی برای تضعیف و برهم زدن امنیت اردن و هراساندن مردم آن ادامه می‌دهند.

طبق گزارش شبکه ماهواره‌ای "المملکه"، عبدالله دوم، پادشاه اردن پیشتر در بازدیدی که از اداره مبارزه با مواد مخدر وابسته به مدیریت امنیت ملی این کشور داشت، تاکید کرد که با هر کسی که امنیت ملی و منطقه‌ای اردن را به خطر بیندازد، به شدت برخورد خواهد کرد.

عبدالله دوم در همین راستا بر حمایت کامل از نیروهای مسلح اردن و اداره مبارزه با مواد مخدر جهت توانمندسازی آنها در مقابله با گروهک‌های بومی و منطقه‌ای قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و گفت: نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی ما همواره شایستگی و توانمندی بالای خود در دفاع از امنیت اردن را ثابت کردند و به مقابله با گروهک‌های بومی و منطقه‌ای قاچاق مواد مخدر ادامه می‌دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید