سرنگونی پهپاد جاسوسی اسرائیلی / حزب‌الله بیانیه داد + فیلم

کدخبر: ۵۸۲۶۰۵
اقتصادنیوز: حزب الله لبنان سرنگونی پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی را تایید و جزییات این عملیات را تشریح کرد.
سرنگونی پهپاد جاسوسی اسرائیلی / حزب‌الله بیانیه داد + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان روز دوشنبه اعلام کرد که این پهپاد جاسوسی، حریم هوایی لبنان از سمت شهرک صهیونیست نشین «زرعیت» در شمال فلسطین اشغالی را نقض کرد.

شلیک یک راکت به سمت شهرک‌های اسرائیلی

رسانه‌های لبنانی گزارش دادند، براساس این بیانیه، پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی پیش از سرنگونی حدود هفت کیلومتر و در ارتفاع متوسط در آسمان لبنان درحال گشت زنی بود.

ستاد اطلاع رسانی مقاومت اسلامی لبنان روز دوشنبه اعلام کرده بود که نیروهای مقاومت یک پهپاد متجاوز اسراییلی را که حریم هوایی لبنان را نقض کرده بود، در دشت العزیه در نزدیکی منطقه «زبقین» در جنوب لبنان سرنگون کرده است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی نیز به سرنگونی پهپاد خود در خاک لبنان اذعان کرد و گفت: این پهپاد در جریان فعالیت عادی سقوط کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که هیچ نگرانی از بابت درز اطلاعات وجود ندارد.

«هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله اخیرا در مراسم اختتامیه رزمایش حزب الله در جنوب لبنان با اشاره به اینکه توان مقاومت رو به افزایش است، تاکید کرد: در این رزمایش، آمادگی کامل و همیشگی برای مقابله با هرگونه تجاوز و تثبیت معادلات بازدارندگی که از لبنان محافظت می کند، به نمایش درآمد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که سلاح در دست رزمندگان مقاومت تا رسیدن به پیروزی کامل باقی خواهند ماند.

وی خطاب به نیروهای رژیم اسرائیل گفت: مقاومتی که پیروزهای بزرگی را رقم زده است، خسته نمی شود.

در همین راستا، معاون دبیرکل حزب الله لبنان نیز گفت که این رزمایش آمادگی حزب الله را نشان داد و آنچه در رزمایش اخیر نشان داده شد، نمونه کوچکی از آنچه ما داریم، است اما موشک‌های نقطه زن نمایش داده نشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی