ناصر کنعانی اهانت به قرآن کریم را در سوئد محکوم کرد

کدخبر: ۵۸۳۰۱۲
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اهانت به قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد و گفت: از دولت سوئد انتظار می‌رود ضمن جلوگیری از تکرار اهانت به مقدسات، در این خصوص اصل مسئولیت پذیری و پاسخگویی را بطور جدی مورد توجه قرار دهد.
ناصر کنعانی اهانت به قرآن کریم را در سوئد محکوم کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ناصر کنعانی در واکنش به مجوز و چراغ سبز داده شده از سوی سوئد به اسلام ستیزان برای تکرار اهانت به قرآن کریم اظهار داشت: زمینه سازی برای تکرار هتک حرمت مقدسات آسمانی بویژه همزمان با ایام مقدسه امّت اسلامی و نیز تجمع میلیونی مسلمانان در کنگره جهانی حج، اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است.

فوری / رویترز : اروپا تحریم موشکی ایران را حفظ می‌کند!

وی با اشاره به تلاش های جامعه بین‌المللی و مجامع حقوق بشری برای ارتقاء احترام به ادیان و مذاهب و آموزه‌های اصیل دینی تصریح کرد: اهانت به کتب آسمانی مصداقی از خشونت گرایی و نفرت پراکنی و مغایر با ارزش‌های اصیل حقوق بشر است.

کنعانی افزود: دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران همانند سایر مسلمانان و آزاداندیشان جهان چنین اهانتی را برنمی‌تابد و به شدت آن را محکوم می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: از دولت سوئد انتظار می‌رود ضمن جلوگیری از تکرار اهانت به مقدسات، در این خصوص اصل مسئولیت پذیری و پاسخگویی را بطور جدی مورد توجه قرار دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید