عصبانیت ارگان دولت از شکاف عمیق در اردوگاه اصولگرایان

کدخبر: ۵۸۳۸۱۸
اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت از اختلافات گسترده در اردوگاه اصولگرایان انتقاد کرد.
عصبانیت ارگان دولت از شکاف  عمیق در اردوگاه اصولگرایان

به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب آمده است: پراکندگی و افتراق اصولگرایان در تقابل اطرافیان سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و مرتضی آقا تهرانی به عنوان سه سرلیست در فهرست شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم نمودار شده است. این‌گونه است که مواجهه میرسلیم و قالیباف که پیش‌تر خود را در اتهام‌زنی میرسلیم و شکایت قالیباف نشان داده بود

حالا در دعوای توئیتری میان محسن پیرهادی نماینده نزدیک به قالیباف و میرسلیم بازتولید شده است. همان‌طور که بگو مگوی حمید رسایی و مالک شریعتی بر سر مجوز فعالیت داشتن «شانا» (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) و «شریان» (حزب متبوع رسایی) تصویری از افتراق و تقابل در میان بخش‌های دیگری از جریان موسوم به اصولگرایی است.

به این ترتیب  اصولگرایان چندان رقیب بی‌مشکل و چالشی به حساب نمی‌آیند. با اعتنا به این واقعیت که اصلاح‌طلبان با کناره‌گیری محمدرضاعارف به نفع حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 92 و قرار گرفتن در کنار علی لاریجانی اصولگرا در انتخابات مجلس سال 94 وارد بودن‌شان به تاکتیک ائتلاف برای پیروزی را نشان داده‌اند؛ اصولگرایان بر خلاف تصور با انتخابات بدون دست اندازی مواجه نیستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید