فوری / حملات پهپادی به یک مقر مرزبانی در عراق

کدخبر: ۵۸۴۵۰۵
اقتصادنیوز: یک پهپاد انتحاری مقر تیپ اول نیروهای مرزبانی در شهرستان باطوفا از توابع زاخو را ساعت ۱۴:۲۵ امروز به وقت‌محلی هدف قرار داده که این حمله تلفات جانی به دنبال نداشته و تنها خسارات مالی به بار آورد.
فوری / حملات پهپادی به یک مقر مرزبانی در عراق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سرویس مبارزه با تروریسم  منطقه کردستان عراق، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از حمله به یک مقر مرزبانی در زاخو (شمال عراق) خبر داد.

توئیت امیرعبداللهیان پس از دیدارش با رئیس‌جمهور آذربایجان

وبگاه شفق‌نیوز گزارش داد، یک پهپاد انتحاری مقر تیپ اول نیروهای مرزبانی در شهرستان باطوفا از توابع زاخو را ساعت ۱۴:۲۵ امروز به وقت‌محلی هدف قرار داده که این حمله تلفات جانی به دنبال نداشته و تنها خسارات مالی به بار آورده است.

سرویس مبارزه با تروریسم منطقه کردستان عراق اضافه کرد که این پهپاد از منطقه حایل میان روستای «دوکوی» و «بروشکا سعدونی» در مرز شهرستان باطوفا ارسال شده بود که عناصر «پ.‌ک.ک» در آنجا مستقر هستند.

در همین ارتباط، یک منبع در سازمان اطلاعات ترکیه اخیرا به خبرگزاری «آناتولی» گزارش داد نیروهای ترکیه در یک عملیات «جلال قایا» یکی از مسئولان اطلاعاتی پ.ک.ک را از پای درآورده‌اند.

واکنش سازمان ملل به محدودیت‌های جدید طالبان برای زنان

این منبع اشاره کرده بود که سازمان اطلاعات ترکیه پس از کسب اطلاعات لازم درباره محل حضور این نیروی پ.ک.ک در عراق، او را در استان سلیمانیه از پای درآورده است.

منبع مذکور همچنین اشاره کرده بود که این مقام اطلاعاتی پ.ک.ک تاکنون چند عملیات را در داخل و خارج ترکیه علیه نیروهای ترکیه‌ای مدیریت کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید