انتقاد تند یک امام جمعه به آزادی «طبری» / لیاقت مرخصی هم ندارد / اگر قرار است او آزاد باشد، پس همه ما را زندانی کنید

کدخبر: ۵۸۴۷۸۱
اقتصادنیوز: امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به آزاد شدن اکبر طبری گفت: شنیده شد که طبری با آن پرونده استثنایی و سنگین آزاده شده، یعنی به مرخصی نرفته که لیاقت مرخصی هم ندارد.
انتقاد تند یک امام جمعه به آزادی «طبری» / لیاقت مرخصی هم ندارد / اگر قرار است او آزاد باشد، پس همه ما را زندانی کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، عبدالکریم عابدینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی اقامه شد، با اشاره به اعتراضات و حوادث روزهای اخیر در کشور فرانسه اظهار داشت: این حوادث نتیجه حمایت فرانسوی‌ها از منافقان و دشمنان اسلام است و فرانسوی‌ها سال‌ها این کشور را به پایگاه جنایت‌آفرینی منافقان و دشمنان اسلام تبدیل کردند

عابدینی همچنین به وضعیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان قزوین اشاره کرد و افزود: قزوین در حوزه حجاب و عفاف در ردیف استان‌های خوب کشور به شمار می‌رود، با این حال همچنان باید کارهای بیشتری برای رشد عفاف و حجاب در این استان صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از صحبت‌هایش به آزاد شدن «اکبر طبری» اشاره کرد و گفت: شنیده شد که طبری با آن پرونده استثنایی و سنگین آزاده شده، یعنی به مرخصی نرفته که لیاقت مرخصی هم ندارد. بنابراین به دستگاه قضائی می‌گوییم اگر قرار است طبری آزاد باشد، پس همه ما را زندانی کنید؛ چراکه نمی‌شود طبری آزاد باشد و همه ما خیالمان راحت باشد.

عابدینی با ذکر اینکه جمعیت امثال طبری بسیار کم است، اضافه کرد: نیروها و عوامل امثال طبری همه جا پیدا می‌شوند. بنابراین از قوه قضائیه می‌خواهیم که به طبری‌های ریز و درشت اجازه ندهد که به بیت‌المال آسیب بزنند و برای رشد امید بین مردم باید چنین اتفاقاتی جبران شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • رهبر انقلاب اسلامی در دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

      اقتصادنیوز: رهبر انقلاب علت متفاوت بودن اهمیت آموزش‌وپرورش با دیگر دستگاه‌ها را تربیت منابع انسانی برشمردند و گفتند:…

    کارگزاری مفید