نامه ویژه رئیس سازمان نظام پزشکی به رئیس‌جمهور

کدخبر: ۵۸۴۸۳۸
اقتصادنیوز: رئیس سازمان نظام پزشکی کشور پس از سخنرانی سیدابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح کلان بیمارستان غدیر، در نامه‌ای از سخنان رئیس جمهوری تقدیر کرد.
نامه ویژه رئیس سازمان نظام پزشکی به رئیس‌جمهور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دکتر «محمد رئیس زاده» رئیس سازمان نظام پزشکی کشور پس از سخنان حمایت کننده رئیس جمهوری از جامعه پزشکی در مراسم افتتاح کلان بیمارستان غدیر تهران، در نامه‌ای از رئیس جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه رئیس کل نظام پزشکی از رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر خم از بیانات و تذکرات ارزشمند جناب عالی در مراسم افتتاح کلان بیمارستان غدیر در خصوص لزوم رعایت شأن جامعه پزشکی رسانه‌ها و عدم هجمه به این سرمایه گرانقدر کشور وجامعه علمی به بهانه تخلفات عده‌ای معدود تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم ‌این توصیه مهم و تذکر کلیدی که عین نظر و بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می‌باشد به طور جدی مد نظر اصحاب محترم رسانه و صاحبان تریبون و قلم قرار گیرد.

دکتر محمد رئیس زاده

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آیین افتتاح کلان بیمارستان غدیر که صبح امروز جمعه همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار شد، گفت: برای من پیام گذاشتند که «شان پزشکان به عنوان متخصصان برجسته و امیدآفرین در رسانه‌ها رعایت شود.» به اصحاب رسانه تاکید می‌کنم به سرمایه‌های کشور بی توجهی نکنند.

وی افزود: پزشکان، پرستاران و کادر درمان همواره باید محترم نگه داشته شوند. اگر پزشکی متخلف باشد مثل این است که یک روحانی، یک کاسب یا یک تاجر متخلف باشد، نباید این امر را به همه تعمیم داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید