جهانگیری: اصلاحات با حرف نمی‌شود / گفت‌‌‌وگو معجزه می‌کند

کدخبر: ۵۸۵۷۸۷
اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور دولت‌‌‌های یازدهم و دوازدهم در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تنها راه‌‌‌حل مشکلات فتح باب گفت‌‌‌وگو با نخبگان و ذی‌نفعان درباره مسائل اصلی جامعه است که باید از سوی حکومت باز شود؛ چراکه گفت‌‌‌وگو معجزه می‌کند.
جهانگیری: اصلاحات با حرف نمی‌شود / گفت‌‌‌وگو معجزه می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهور دولت‌‌‌های یازدهم و دوازدهم در مراسم نکوداشت زهرا شجاعی گفت: تنها راه‌‌‌حل مشکلات فتح باب گفت‌‌‌وگو با نخبگان و ذی‌نفعان درباره مسائل اصلی جامعه است که باید از سوی حکومت باز شود؛ چراکه گفت‌‌‌وگو معجزه می‌کند.

وی با اشاره به مفهوم زن در توسعه و مشارکت آنان در این زمینه گفت‌: نمی‌شود کشوری بگوید مساله اصلی ما توسعه است اما به نقش زن و مشارکتش در توسعه نپردازد.

واکنش ولایتی به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس / هشدار به روسیه

جهانگیری در بخش دیگری از سخنانش گفت‌: اعتماد و امید متکی بر کارآمدی عملی است نه شعاری. ممکن است هرکدام از ما یکسری واژه حفظ کرده باشیم که ما انقلابی هستیم، ما قادریم که اصلاح کنیم اما اینها کارآمدی نیست. کارآمدی یعنی مردم ببینند با مدیریت یک مدیر یکی از مشکلات کشور حل شده است و تا به این مرحله نرسیم نمی‌توانیم به حل مشکلات برسیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید