ورود محمود عباس به شهر جنین پس از 11 سال

کدخبر: ۵۸۵۷۹۱
اقتصادنیوز: نبیل ابوردینه، سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که محمود عباس که به‌ندرت در سال‌های گذشته به شهر کرانه باختری سفر کرده است، با یک بالگرد اردنی و تحت تدابیر شدید امنیتی امروز وارد شهر جنین شد.
ورود محمود عباس به شهر جنین پس از 11 سال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، بعد از تجاوز هفته گذشته رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، بعد از حدود ۱۱ سال به این شهر سفر کرد.

نیروی زمینی سپاه کدام پهپادها را ساخته است؟

رژیم صهیونیستی، هفته گذشته، در عملیاتی همه‌جانبه به شهر جنین در شمال کرانه باختری حمله کرد که به دنبال این تجاوز، ۱۲ فلسطینی شهید، ۱۴۰ نفر زخمی و ده‌ها نفر دیگر بازداشت شدند.

عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شهر جنین که منجر به ویرانی ساختمان‌ها، خیابان‌ها و زیرساخت‌‌های این شهر شد، به مدت ۴۸ ساعت به طول انجامید.

«نبیل ابوردینه» سخنگوی رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که محمود عباس به منظور اطلاع‌یافتن از روند بازسازی جنین وارد این شهر شده است.

ساکنان جنین هفته گذشته به دنبال تجاوز رژیم صهیونیستی، به‌شدت از انفعال و عدم واکنش تشکیلات خودگردان فلسطین به ارتش رژیم صهیونیستی خشمگین شده بودند، به‌نحوی که در مراسم تشییع پیکر شهدای شهر جنین به مقر تشکیلات در رام‌الله حمله کردند و هیأت اعزامی این تشکیلات را از مراسم بیرون کردند.

محمود عباس که به‌ندرت در سال‌های گذشته به شهر کرانه باختری سفر کرده است، با یک بالگرد اردنی و تحت تدابیر شدید امنیتی امروز وارد شهر جنین شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید