مشاور عالی فرمانده سپاه: رهبر انقلاب، ایران را از سه یا چهار جنگ قطعی نجات دادند

کدخبر: ۵۸۷۳۲۳
دقیقی اربعین را یکی از دستاوردهای پیروزی بر وهابیت عنوان کرد و افزود: اگر پیروزی بر وهابیت و داعش نبود امروز اربعینی در کار نبود.
مشاور عالی فرمانده سپاه: رهبر انقلاب، ایران را از سه یا چهار جنگ قطعی نجات دادند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «حسین دقیقی» عصر روز پنجشنبه در آیین دومین سالگرد شهادت سردار مدافع حرم «احمد قریشی» (فرمانده ستاد لشکر فاطمیون) در مسجد حجت بن الحسن (ع) کرج برگزار شد، به جنایات منافقین اشاره کرد و افزود: منافقین ازدهه ۴۰ شمسی برای مبارزه با صهیونیست و امپریالیست شکل گرفت ولی اکنون مزدور آن ها شده است.

وی با بیان اینکه صهیونیست با دادن پول به منافقین همواره به دنبال به راه انداختن تشنج در ایران بوده، اظهار کرد: منافقین در داخل کشور همواره به دنبال آن هستند با نفوذ در دستگاه های دولتی و نظامی اطلاعات به دست بیاورند و اطلاعات ما را بفروشند که در اوج ذلت و بدبختی هستند.

وی به سخنی از شهید آیت اشاره کرد که معیار انقلابی بودن را ضدیت با صهیونیست دانسته و گفت: قهرمان درجه یک مبارزه با صهیونیست و دفاع از اسلام امام خمینی (ره) بود.

واکنش معنادار عراقچی به بیانیه روسیه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران

همرزم شهید قریشی افزود: صهیونیست را نمی توان به حال خودش گذاشت که اگر گذاشته بودیم دیگر یک فلسطینی در سرزمین های اشتغالی نبود و اگر جریان مقاومت نبود تئوری نیل تا فراتشان تحقق می یافت.

وی با اشاره به اینکه مردم ما با هوشیاری تمام توطئه ها را خنثی کردند، تصریح کرد: آخرین آن اغتشاشات سال قبل بود و مردم ما جنگ احزاب را شکست دادند در حالیکه تمام دنیا متحد شده بودند که جمهوری اسلامی را نابود کنند.

جمهوری اسلامی حاصل خون ۱۴۰۰ سال شهدا است

دقیقی با بیان اینکه شیعه کشی نرخ روز بود، گفت: ۱۴۰۰ سال است که شیعه را می کشتند و شیعه کشی نرخ روز وهابیت است زیرا وهابیت یک مزدور همیشه در خدمت استکبار از اول تا به امروز بوده است.

وی با اشاره به اینکه وهابیت خود را سنی و مسلمان می‌داند، افزود: این در حالی است که اهل سنت فقط در کردستان حدود ۱۰ هزار شهید در مبارزه با کومله و دموکرات تقدیم کرده و در سیستان وبلوچستان نیز شهدای سنی زیادی داریم.

وی تصریح کرد: پس از ۱۴۰۰ سال برای اولین بار در طول تاریخ وهابی های سنی شکست نظامی خوردند و این دستاورد حاصل تلاش حاج قاسم و افرادی مثل شهید قریشی است و حاصل تلاش رزمندگان فاطمیون، زینبیون و رزمندگان لبنانی و پاکستانی وایرانی است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جنگ فقط برای جنگ نیست بلکه برای صلح است؛ گفت: این شکست نظامی که پیروزی ما بود باید به پیروزی سیاسی اقتصادی و ایدئولوژیک تبدیل شود که خواهد شد.

وی مقام معظم رهبری را قهرمان مبارزه با صهیونیست دانست که جریان مقاومت را هدایت کرد.

اربعین یکی ازدستاوردهای پیروزی ما بر وهابیت است

دقیقی اربعین را یکی از دستاوردهای پیروزی بر وهابیت عنوان کرد و افزود: اگر پیروزی بر وهابیت و داعش نبود امروز اربعینی در کار نبود.

وی ادامه داد: از صهیونییست نیز نمی توانیم غفلت کنیم که آخرین برنامه شان معامله بزرگ قرن بود که بخشی از این معامله را در رسانه ها گفته اند و بخش دیگری از آن این بود که عربستان قرار بود ۱۵ میلیارد دلار به فلسطینی ها بدهند و موضوع فلسطین فراموش شود ضمن اینکه از ایران زهر چشم بگیرند با شهادت حاج قاسم و گفتند اگر کوچکترین اقدامی کنیم ۵۲ نقطه فرهنگی را بزنند که همان حسینیه امام خمینی بود.

وی اضافه کرد: اگر رهبری ایران اقتدار نداشتند، فردا می گفتند ۱۰۰ نقطه را می زنیم تا ایران را گوشه گیر کنند و بعد ترامپ که ایران را مهار کرده بود به عنوان یک قهرمان ملی دوباره رییس جمهور می شد ولی یک رهبر ما یک رهبر شجاع مبارز با امپریالیست که جلوی ترامپ ایستاده بود که ایران را از سه یا چهار جنگ قطعی نجات دادند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: صهیونیست یک موجود مهاجم برای اثبات وجود خودش است و قاتل مردم فلسطین هستند و کودک کشی کار آن هاست واگر مقاومت نبود هیچکس از کشورهای اسلامی اکنون پرجم و تابلو و اسم خودشان را نداشتند.

وی افزود: صهیونست فقط در مقابل مقاومت کوتاه آمد و ما در مقابل هجوم آن ها مقاومت کردیم این در حالی است که استراتژی و راهبرد ما اول انقلاب و قبل از انقلاب صبر و انتظار بود و جنگ راه انداختن و هواپیما زدن و کشتی زدن و پایگاه های نفتی و ترور کردن راهبرد دشمن بود که ما صبر کردیم.

وی تصریح کرد: استراتژی ما تا دهه ۸۰ صبر و مقاومت بود و بعد استراتژی بازدارندگی را از دهه ۸۰ شروع کردیم که دشمن از زدن ما پشیمان شود طوری که دشمن دید دیگر فایده ای ندارد به ایران حمله کند و نمی تواند شدت و وسعت عملیات ما را برآورد کند تا تلفات خود را برآورد کند.

وی با بیان اینکه حکومت شیعی ایران که در عالم در شکل گرفته ضمن اینکه مشکلاتی هم دارد و این مبارزه سختی هایی هم دارد اظهار امیدواری کرد که همانطور که سختی های نظامی را پشت سرگذاشته ایم سختی های اقتصادی را هم با تبعیت از رهبری پشت سر می گذاریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید