جنجال اظهارات بهادری جهرمی درباره بی خوابی رئیسی/ آقای سخنگوی دولت واکنش نشان داد

کدخبر: ۵۸۸۹۵۴
سخنگوی دولت گفت:دولت مردمی فارغ از این حواشی، با اتکا به مردم و همت جوانان از شهریور۱۴۰۰ پیگیر حل بحرانهای گذشته است.
جنجال اظهارات بهادری جهرمی درباره بی خوابی رئیسی/ آقای سخنگوی دولت واکنش نشان داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:  «چند شب پیش توفیق عزاداری در هیئت یکی از کوره‌های آجرپزی حاشیه تهران را داشتم.

پس از جلسه به درخواست آن عزیزان، چند دقیقه‌ای در پاسخ به وضعیت رسیدگی به مشکلات صحبت کردم. گفتم دولت و شخص رئیس‌جمهور شبانه‌روز و با تمام توان تلاش می‌کنند مشکلات را برطرف کنند.

روایتی از دلسوزی رئیس‌جمهور نسبت به مشکلات به ارث رسیده و نحوه مطالبه امور از وزرا، به مذاق رسانه‌های لندنی و اشخاص همسو با دروغ‌پردازی آنها خوش نیامد، بازهم موجب عصبانیت آنها شد.

دولت مردمی فارغ از این حواشی، با اتکا به مردم و همت جوانان از شهریور۱۴۰۰ پیگیر حل بحرانهای گذشته است.

ماجرای بی‌خوابی ابراهیم رئیسی از زبان سخنگوی دولت+ فیلم

تمرکز بر امور راهبردی، حل مسائل و مشکلات قدیمی و روی زمین مانده، برنامه‌محوری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام که مردم بعضا تا ده‌ها سال معطل تکمیل آن‌ها بودند، مسئولیت‌پذیری و دوری از حواشی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در این حدود دوسال گذشته بوده است.

‌با جایگزین شدن مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی بجای مدیریت خسته و دولت بی‌تفاوتی که تبلور ادب آن تا امروز هم در رسانه‌های حامی آن دیده می‌شود، قطعا مشکلات ناشی از نزدیک یک دهه معطل نگه‌داشتن کشور حل خواهد شد، ان‌شاالله.»

 علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اخیراً با حضور در یکی از هیئات تهران گفته بود: «وقتی کالایی که مورد نیاز مردم است گران می‌شود، آقای رئیسی از وزیر یا مدیر مربوطه سؤال می‌پرسد چطور توانستی شب را به‌راحتی بخوابی، من نتوانستم.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید