عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب :

جبهه اصلاحات ایران مانعی برای فعالیت ندارد/حضور آذر منصوری در جبهه اصلاحات مسبوق به سابقه بوده است

کدخبر: ۵۸۹۰۲۲
اقتصادنیوز: محمد علی تبرایی، عضو کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب ، ضمن اشاره به انتخاب آذر منصوری به عنوان رئیس دوره جدید جبهه اصلاحات ایران، اظهار داشت: جلسه اخیر کمیسیون ماده ده قانون احزاب، مصوبه‌ای در خصوص جبهه اصلاحات نداشت و این مسئله اساسا در دستور کار جلسه هم نبود.
جبهه اصلاحات ایران مانعی برای فعالیت ندارد/حضور آذر منصوری در جبهه اصلاحات مسبوق به سابقه بوده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کانال تلگرامی امتداد با توجه به حضور خانم آذر منصوری به عنوان شخصیت حقیقی در جبهه اصلاحات، مانند بهزاد نبوی در گذشته مسبوق به سابقه بوده و کمیسیون در گذشته نگاه سلبی به اشخاص حقیقی در جبهه نداشته است . بر این اساس، جبهه اصلاحات ایران مانعی جهت فعالیت ندارد.

همچنین در این جلسه، صلاحیت‌های اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت مورد گفتگو قرار گرفته و مقرر شد که در این خصوص بررسی بیشتری صورت بگیرد.

با توجه به حضور نماینده جدید قوه قضاییه با سابقه طولانی قضایی و اجرایی در این قوه، امیدواریم که که امکان تعامل احزاب و کمیسیون بیشتر شود.

تعادل بخشی وزن اسلامیت و جمهوریت کار سخت و طاقت فرسایی است. بودجه خانه مداحان ۹ میلیارد بوده و بودجه موسسات اسلامی، دینی و پروژه‌های ظهور صدها میلیارد است و پاسخگو هم نیستند. ولی بودجه کل احزاب و تشکل‌های ایران به دو میلیاردتومان هم نرسیده و با این وجود به احزاب می‌گویند که برای ۵ میلیون یارانه برای هر حزب، گزارش مالی بدهند.

محمد تبرایی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید