پس‌لرزه حملات برادر داماد رئیسی علیه خاتمی/ صدور حکم ارتداد به فعالان سیاسی واگذار شده است؟

کدخبر: ۵۹۰۴۷۳
عصرایران به صدور حکم ارتداد توسط برادر داماد رئیس جمهور علیه خاتمی واکنش نشان داد و نوشت: صدور حکم ارتداد و تشخیص مصادیق شرک که در درازنای تاریخ تشیع بر عهده مراجع بزرگ تقلید و مجتهدان تراز اول و فقهای عالی رتبه بوده است (مانند صدور حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی"ره") آیا از عهده علمای دین خارج و به فعالان سیاسی، آن هم روی آنتن زنده سیما واگذار شده است؟!
پس‌لرزه حملات برادر داماد رئیسی علیه خاتمی/ صدور حکم ارتداد به فعالان سیاسی واگذار شده است؟
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، آقای میثم نیلی از فعالان سیاسی نزدیک به جبهه پایداری که دست بر قضا برادر داماد رئیس جمهور نیز هست، در اظهاراتی که به طور مستقیم از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می شد، اظهارات حجه الاسلام سید محمد خاتمی در مخالفت با حجاب اجباری را مشرکانه و ارتداد آمیز توصیف کرده است.

این که آیا الزام به حجاب بانوان در معابر عمومی یا به تعبیر آقای نیلی حجاب اجباری، دستور دین است یا خیر و آیا همه فقها درباره آن اجماع دارند یا نه، اساساً موضوع بحث نیست. فقط یک سوال مطرح است و آن این که صدور حکم ارتداد و تشخیص مصادیق شرک که در درازنای تاریخ تشیع بر عهده مراجع بزرگ تقلید و مجتهدان تراز اول و فقهای عالی رتبه بوده است (مانند صدور حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی"ره") آیا از عهده علمای دین خارج و به فعالان سیاسی، آن هم روی آنتن زنده سیما واگذار شده است؟!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید