ادعای عجیب کیهان درباره نوع مواجهه اصلاح طلبان با انتخابات مجلس!

کدخبر: ۵۹۲۱۴۰
اقتصادنیوز: با وجود ادعای برخی رسانه های حامی دولت رئیسی درباره نام‌نویسی جمع کثیری از اصلاح طلبان در انتخابات آتی، بسیاری از چهره‌ها و احزاب جریان اصلاح طلب این ادعاها را تکذیب کردند.
ادعای عجیب کیهان درباره نوع مواجهه اصلاح طلبان با انتخابات مجلس!

به گزارش اقتصادنیوز در همین زمینه کیهان در ستون خبرهای ویژه خود مدعی شد: در کنار ثبت‌نام افراد سیاسی مشهور، جبهه اصلاحات از افراد رده دوم و سوم و خاکستری این طیف هم خواسته چندبرابر ظرفیت ثبت‌نام کنند هدف آنان این است که هم برای رقابت انتخاباتی و هم مظلوم‌نمایی درباره رد صلاحیت‌ها سوژه داشته باشند و درواقع به‌جای کار ایجابی و ارائه برنامه در انتخابات، از حربه مظلوم‌نمایی استفاده کنند؛ چنان‌که در انتخابات سال 92 درباره مرحوم‌ هاشمی و در انتخابات سال 1400 ریاست‌جمهوری درباره امثال جهانگیری انجام دادند. در اولی موفق شدند و در دومی نتوانستند انگیزشی در میان حامیان سابق برای رای در انتخابات ایجاد کنند.

محافل مذکور در میان اصلاح‌طلبان نباید اعتنایی به رد و تایید صلاحیت نامزد‌ها داشته باشند و حال آنکه اساسا برخی افراد فاقد صلاحیت را اساسا برای اینکه رد صلاحیت شوند و براساس آن بشود آمار ردشدگان را بالا برد و به نفع نامزد‌های تایید شده مظلوم‌نمایی کرد، مامور به نام‌نویسی کرده‌اند!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید