مشاجره انتخاباتی فائزه هاشمی با مرعشی از داخل زندان

کدخبر: ۵۹۳۱۹۱
اقتصادنیوز: رویکرد حزب کارگزاران درباره انتخابات مجلس پیش رو با انتقاداتی از سوی فائزه هاشمی که این روزها در زندان به سر می برد، روبرو شده است.
مشاجره انتخاباتی فائزه هاشمی با مرعشی از داخل زندان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، اختلاف بین اصلاح طلبان بر سر حضور یا عدم حضور در انتخابات، اینبار به جدال پینگ پنگی فائزه هاشمی از داخل زندان با حسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران رسیده است.

فائزه هاشمی، دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که از مهر سال گذشته در زندان به سر می‌برد، در 12 تیر ماه امسال با انتشار یک نامه از اصلاح‌طلبان خواست تا انتخابات را تحریم کنند.

این خواسته فائزه هاشمی با واکنش حسین مرعشی، دبیر کل حزب سازندگی روبه‌رو شد و او در گفتگویی با خبرگزاری ایلنا، در این‌باره بیان کرد: «قاعدتا خانم هاشمی باید صبر می‌کردند تا حزب به جمع‌بندی روشنی برسند. ایشان هم حزبی و هم فراحزبی هستند. خانم هاشمی ناعادلانه در زندان هستند و دسترسی ندارند. در بررسی‌های خودمان نظرات ایشان را بررسی خواهیم کرد.»

وی تاکید کرد: «همه دوستانی که می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید، باید بگویند چه کار کنیم؟ باید یک راه‌حلی هم وجود داشته باشد که به آن فکر کنیم. مثلا می‌گوییم جمهوری اسلامی الان از بین می‌رود و نابود می‌شود، سال دیگر جمهوری اسلامی به یک جمهوری شیک و مرتب ملی تبدیل شده است؟ چنین اتفاقی در راه است؟ قاعدتا پاسخش منفی است. می‌خواهید بگویید جمهوری اسلامی از تحریم‌هایی که علیه من، شما و خانم هاشمی می‌کنند می‌ترسد و با ما فوری وارد گفت‌وگو می‌شود؟‌ خیر. با ترک صحنه انتخابات حاکمیت یکدست شده، همه مسائل حل می‌شود، آب و نان به دست مردم می‌رسد و زندگی مردم مرتب می‌شود؟ خیر. پاسخ همه این سوالات منفی است.»

سخنان مرعشی اما بی پاسخ نماند و بازهم با واکنش فائزه هاشمی همراه شد و او در بیانیه ای جدید بر موضع قبلی خود تاکید کرده است. او در بخشی از بیانیه خود با کنایه خطاب به مرعشی نوشته است؛« آیا عمده اصلاح طلبانی که با توجیهات مختلف در خانه نشسته، از مبارزه انصراف داده‌اند یا مردمی که هر روز زخم‌هایی عمیق‌تر و کاری‌تر بر پیکرشان وارد می شود ولی همچنان ایستاده‌اند؟»

پیش از نیز برخی مواضع فائزه هاشمی از جمله درباره سپاه پاسداران با انتقاد و عدم تایید از سوی هم حزبی هایش در کارگزاران روبرو شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید