ماموریت مهم ارتش عراق در آستانه اربعین

کدخبر: ۵۹۳۵۸۳
اقتصادنیوز: دولت عراق برای تامین امنیت زائران اربعین و ارائه حداکثر خدمات به آن‌ها، اتاق عملیات مشترکی تحت فرماندهی فرمانده کل نیروهای مسلح تشکیل داده است.
ماموریت مهم ارتش عراق در آستانه اربعین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در آستانه اربعین حسین (ع)، سرلشکر ستاد «قاسم محمد صالح» فرمانده نیروهای زمینی ارتش عراق، امروز (سه‌شنبه، ۲۲ آگوست)، برای نظارت میدانی بر نحوه تامین امنیت جان زائران  وارد کربلای معلی شد.

وزارت دفاع عراق، طی بیانیه‌ای که در رسانه‌های عراقی منتشر شد، اعلام کرد که سرلشکر ستاد قاسم مصلح وارد کربلای معلی شد. این امر به منظور نظارت میدانی بر استقرار یگان‌های مسئول تامین امنیت زائران اربعین امام حسین (ع) صورت گرفته است. 

دستور موشکی رئیسی به نیروی هوافضای سپاه

دولت عراق برای تامین امنیت زائران اربعین و ارائه حداکثر خدمات به آن‌ها، اتاق عملیات مشترکی تحت فرماندهی فرمانده کل نیروهای مسلح تشکیل داده است. 

فرماندهی ستاد عملیات کربلا پیشتر از عملیاتی پیش‌دستانه برای تأمین مرزهای اداری در استان کربلای معلی در چارچوب عملیات جاری برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی خبر داد.

بر اساس این گزارش، بازرسی مناطق و استقرار نیروها آغاز شده و صحرای غربی استان کربلاء بررسی شده و تأمین حفاظت لازم از دکل‌های برق نیز صورت گرفته است و طرحی نیز از ۲۷ محرم آغاز خواهد شد و تا ۱۰ صفر ادامه خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید