شکست سیاست فلیترینگ/ اینترنت برای مجلسی ها مهم شد!+فیلم

کدخبر: ۵۹۳۷۶۵
اقتصادنیوز: بررسی‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس از کیفیت اینترنت در ایران نشان می‌دهد، ۶۴ درصد کاربران ایرانی از فیلرشکن استفاده می‌کنند.
شکست سیاست فلیترینگ/ اینترنت برای مجلسی ها مهم شد!+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، در برنامه امروز کیوسک، یک شهریور، مهم‌ترین عناوین خبری و تیتر یک روزنامه‌های صبح تهران را مرور کردیم.

بررسی‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس از کیفیت اینترنت در ایران نشان می‌دهد، ۶۴ درصد کاربران ایرانی از فیلرشکن استفاده می‌کنند. جزییات این گزارش با تیتر «شکست سیاست فیلترینگ» در روزنامه «اعتماد» آمده بود که آن را مرور کردیم. 

روزنامه «کیهان» در گزارشی از علاقه فزاینده کشورها برای خرید پهپاد از ایران خبر داده و به نقل از فوربز نوشته است که کشورهای زیادی علاقه‌مند به سفارش دادن و خرید پهپاد ایرانی هستند. 

در بخش دیگر کیوسک امروز، گزارش روزنامه «دنیای اقتصاد» با تیتر استفتا برای تعطیلی شنبه را مرور کردیم. عضو هیات رییسه مجلس به این روزنامه گفته است: «کسانی که به تعطیلی شنبه به خاطر مسائل شرعی ایراد وارد می‌کنند از دانش لازم برخوردار نیستند. ما از برخی از علما و دفتر مراجع محترم تقلید استفتا کرده‌ایم و اشکال و حرمتی بر آن نگرفتند.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید