زلنسکی و بایدن هفته آینده در کدام شهر با هم ملاقات می کنند؟

کدخبر: ۵۹۸۱۹۲
اقتصادنیوز: چندین مقام آگاه اعلام کردند که رئیس‌جمهوری آمریکا تصمیم دارد هفته آینده هم‌زمان با برگزاری نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل بارئیس‌جمهوری اوکراین دیدار کند.
زلنسکی و بایدن هفته آینده در کدام شهر با هم ملاقات می کنند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا،   چندین مقام آگاه اعلام کردند که «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا تصمیم دارد هفته آینده هم‌زمان با برگزاری نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین دیدار کند. هنوز مشخص نیست که این دیدار در نیویورک برگزار می شود یا در کاخ سفید.

یک منبع آگاه در این‌باره به سی‌ان‌ان گفت که انتظار می رود زلنسکی پس از توقف در نیویورک به واشنگتن سفر کند. بایدن و زلنسکی هر دو قرار است روز سه‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کنند. زلنسکی قصد دارد از حضور در نشست سالانه مجمع عمومی برای درخواست حمایت بیشتر از اوکراین استفاده کند.

به گفته منابع آگاه، زلنسکی غیر از سخنرانی در مجمع عمومی، قصد دارد چندین نشست با دیگر رهبران جهان در نیویورک داشته باشد.

از جمله اهداف وی تلاش برای متقاعد کردن کشورهایی است که موضع قاطعی در برابر جنگ اتخاذ نکرده‌اند تا در محکومیت روسیه با قدرت بیشتری عمل کنند.

دولت رژیم صهیونیستی نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که از جمله برنامه‌های زلنسکی، دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید