واکنش ترامپ به تبادل زندانیان ایران و آمریکا/ بایدن فورا استیضاح شود

کدخبر: ۵۹۹۰۰۱
رئیس جمهور سابق آمریکا از قانونگذاران جمهوری‌خواه کنگره آمریکا خواست که هرچه سریعتر با توسل به متمم ۲۵ قانون اساسی این کشور، «جو بایدن» را به دلیل بی‌کفایتی استیضاح کنند.
واکنش ترامپ به تبادل زندانیان ایران و آمریکا/ بایدن فورا استیضاح شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بامداد سه‌شنبه در واکنشی دوباره به توافق مبادله زندانیان بین واشنگتن و تهران، بار دیگر خواستار استیضاح «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی این کشور شد.

ترامپ طی پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «تروث سوشال»، از قانونگذاران جمهوری‌خواه کنگره آمریکا خواست که هرچه سریعتر با توسل به متمم ۲۵ قانون اساسی این کشور، بایدن را به دلیل بی‌کفایتی استیضاح کنند.

وی در این‌باره نوشت: «بعد از اینکه دیدیم در این مدت کوتاه چه بر سر آمریکای زیبای ما آمده است؛ مانند [فرار از] افغانستان، تورم خود تحمیلی، استقلال انرژی، وحشت مرزهای باز و اکنون پرداخت ۶ میلیارد دلار برای آزادی ۵ گروگان از ایران...».

این تاجر و سیاستمدار آمریکایی ادامه داد: «...من این سوال را می‌پرسم، چرا حزب جمهوری‌خواه فرآیند استناد به متمم ۲۵ قانون اساسی آمریکا را علیه بدترین و نالایق‌ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده، جو بایدن فریبکار، آغاز نکرده است؟ اگر این واقعیت‌ها در زمان ریاست جمهوری من بود، دموکرات‌ها خیلی‌وقت پیش با من این کار را می‌کردند!»

ترامپ همچنین در پست دیگری مدعی شد: «این معامله کاملا مضحک ۶ میلیارد دلاری آزادی گروگان‌ها از ایران، سابقه‌ای وحشتناک برای آینده ایجاد کرده است. آماده شوید، شما شاهد آن خواهید بود که چیزهای وحشتناکی شروع به رخ‌دادن می‌کنند. ۳ سال پیش آمریکا بسیار مورد احترام در سراسر جهان بود اما اکنون به یک مایه خنده تبدیل شده است».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید