حمله پهپادی اسرائیل به این کشور مرزی/ چند نفر کشته شدند؟

کدخبر: ۵۹۹۵۰۹
اقتصادنیوز: حمله اسرائیل در نزدیکی شهرک «بیت جن» در حومه جنوب غربی دمشق و در مجاورت خط آتش‌بس در جولان اشغالی صورت گرفته است.
حمله پهپادی اسرائیل به این کشور مرزی/ چند نفر کشته شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که امروز (پنجشنبه، ۲۱ سپتامبر)، یک فروند پهپاد اسرائیل  با عبور از حریم هوایی در شمال جولان اشغالی در نزدیکی مثلث مرزی سوریه، فلسطین و لبنان، یک موتور سیکلت در حال حرکت با دو سرنشین را هدف قرار داد و موجب کشته شدن دو نفر شد.

رسانه‌های محلی هویت قربانیان را «علی عکاشا ابوجراح» و «ظاهر السعدی ابو علاء» اعلام کردند. 

بزرگترین حمله پهپادی اوکراین به روسیه/ مسکو: خنثی کردیم

بر اساس این گزارش، این حمله اسرائیل  در نزدیکی شهرک «بیت جن» در حومه جنوب غربی دمشق و در مجاورت خط آتش‌بس در جولان اشغالی صورت گرفته است. 

خبرنگار کانال ١۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که نیروی هوایی این رژیم، طی عملیاتی حومه دمشق را هدف قرار داد و موجب کشته شدن دو نفر شد. 

هنوز منابع رسمی در سوریه، این خبر را تایید یا رد نکرده‌اند. اما رژیم صهیونیستی تاکنون بارها با نقض حریم هوایی سوریه، مناطق مختلف این کشور از جمله فرودگاه‌های غیرنظامی آن را هدف قرار داده است. حملاتی که همواره با واکنش شدید سوریه همراه بوده است.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه نیز بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید