برگزاری نشست اضطراری در اسرائیل

کدخبر: ۶۰۱۲۷۶
اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل بنا دارد برای بررسی اوضاع امنیتی داخل سرزمین‌های اشغالی، نشست اضطراری برگزار کند.
برگزاری نشست اضطراری در اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونستی روز یکشنبه نشست اضطراری برای بررسی مواضع نظامی در جبهه‌های مختلف برگزار خواهد کرد.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه گزارش داد که نشست امنیتی که نتانیاهو برگزار خواهد کرد، به بررسی اوضاع امنیتی در جبهه‌های نوار غزه و جبهه‌های نظامی دیگر با مشارکت سازمان‌های امنیتی مختلف برگزار خواهد کرد.

بر اساس گزارش شبکه 13 رژیم صهیونیستی، نتانیاهو پرونده‌های امنیتی را با «یوآو گالانت» وزیر جنگ، «هرتسی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش و دیگر مقام‌های امنیتی بررسی خواهد کرد.

این شبکه در پایگاه اینترنتی خود نوشت که نتانیاهو اوضاع امنیتی داخلی در شهرها و شهرک‌های کرانه باختری و قدس در دوره عیدهای یهودی را که یکشنبه هفته آینده به پایان خواهد رسید، مورد بررسی قرار خواهد داد.

پیشتر نیز شبکه 13 صهیونیستی گزارش داد که حماس موفق شد ارتش رژیم اشغالگر را مجبور کند که تسلیم شود و دستاوردهای بزرگی کسب کرد؛ زیرا تل‌آویو مجبور شد با بازگشت و ورود هزاران نفر از شهروندان ساکنان غزه به اراضی اشغالی برای کار موافقت کند.

به گزارش این شبکه، پس از آغاز «راهپیماییهای بازگشت» در مرزهای شرقی نوار غزه، مسئولان صهیونیستی مجبور شدند گذگاههای غزه را ببندند، ولی بالاخره در برابر حماس تسلیم شدند و گذرگاهها را باز کردند.

زوی یهزکلی، تحلیل‌گر صهیونیست در این زمینه گفت: حماس موفق شد اسرائیل را مجبور کند که درخواست آرامش کند. حماس مسئولیت تظاهرات را به عنوان پاسخی به جلوگیری از ممانعت کارگران در اسرائیل بر عهده گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید