دستور ویژه رئیس جمهور برای رفع موانع در لرستان

کدخبر: ۶۰۱۵۳۳
اقتصادنیوز: به گفته استاندار لرستان، رییس جمهور در دیدار با برخی استانداران کشور دستور ویژه جهت تخصیص اعتبار و رفع موانع حقوقی تعیین تکلیف و اجرای سه طرح در استان را صادر کرد.
دستور ویژه رئیس جمهور برای رفع موانع در لرستان

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، «فرهاد زیویار » از دستور ویژه رییس جمهور برای رفع موانع حقوقی و تخصیص اعتبارات لازم برای برخی از پروژه‌های استان خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی نهاد ریاست جمهوری، تعدادی از استانداران کشور، با  سیدابراهیم رییسی دیدار کردند که در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت لرستان، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی استان با رییس جمهور در میان گذاشته شد.

وی با بیان اینکه استان برای سفر دور دوم رییس جمهور آماده می‌شود تصریح کرد: قرار است در سفر دور دوم دولت به لرستان طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و عمرانی مختلفی افتتاح شود.

زیویار ادامه داد: در این دیدار به اهمیت طرح‌هایی همچون سد معشوره، آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک، ایجاد شهرک‌های صنعتی در استان، شرکت یخچال‌سازی لرستان و پروژه‌های آب و فاضلاب اشاره و درخواست رسیدگی برای رفع موانع و تامین اعتبار لازم این پروژه‌ها اعلام شد.

وی گفت: آیت‌الله رییسی در این دیدار ضمن صدور دستور ویژه برای طرح‌های سد معشوره، قلعه فلک‌الافلاک و یخچال‌سازی لرستان برای تخصیص اعتبارات لازم و رفع موانع حقوقی و اداری این طرح‌ها دستورات لازم را به معاون اجرایی و وزارتخانه‌های ذیربط صادر کرد.

گفتنی است سد معشوره از کلان طرح های بلاتکلیف و نیمه کاره لرستان با قدمت حدود دو دهه است ، همچنین طرح آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد به منظور ثبت جهانی، همچنان در انتظار تخصیص اعتبار می باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید