عصبانیت رئیس جمهوریخواه مجلس آمریکا از کمکهای دولت به اوکراین!

کدخبر: ۶۰۱۵۶۸
اقتصادنیوز: رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته است که منافع آمریکا بسیار مهمتر از کمک‌های بیشتر به کشور اوکراین است.
عصبانیت رئیس جمهوریخواه مجلس آمریکا از کمکهای دولت به اوکراین!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «کوین مک‌کارتی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه گفت که منافع آمریکا بسیار مهمتر از ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین است.

وی که این سخنان را در جریان یک مصاحبه مطرح می‌کرد، گفت: «اولویت من آمریکا و مرزهایش است. من ارسال سلاحی که اوکراین به آن نیاز دارد را تایید می‌کنم اما نخست و پیش از هر چیزی، تقویت مرزها را تایید می‌کنم».

مک‌کارتی اضافه کرد: «کاخ سفید در حال حاضر بیش از سه میلیارد دلار برای کمک به کی‌یف در اختیار دارد».

وی افزود در صورتی که در تخصیص بودجه مشکلاتی بوجود آید، جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا آماده بررسی راه‌حل های ممکن هستند.

روز گذشته نیز «مارگری تیلور گرین» عضو مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از دولت این کشور گفت که واشنگتن فقط به حمایت از اوکراین و نه به پرداخت کنندگان مالیات اهمیت می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد بخشی از شکست‌های مداوم دولت آمریکا باشد، گفت: «تنها کشوری که نگران حمایت از آن هستند، اوکراین و نه آمریکا است که در حال پرداخت حقوقشان است».

این عضو کنگره آمریکا که این سخنان را در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) مطرح می‌کرد، نوشت: «شکست‌های مستمر دولت باعث نابودی اقتصاد آمریکا شده و دولت کنترل مرزهای جنوبی آمریکا را به کارتل‌های مکزیکی داده است».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید