برنامه ایران برای آوارگان قره‌باغ/ دیپلمات‌های آذربایجان به تهران بر‌می گردند؟

کدخبر: ۶۰۱۶۵۸
کنعانی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران برای کمک به آوارگان قره باغ گفت: تا آن جایی که مطلع هستم قرار است اقداماتی برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه انجام شود و این موضوع در دستور کار قرار دارد و نهادهای ذیربط از جمله هلال احمر می‌توانند توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه دهند.
برنامه ایران برای آوارگان قره‌باغ/ دیپلمات‌های آذربایجان به تهران بر‌می گردند؟

به گزارش اقتصادنیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در مورد اخبار منتشر شده در ارتباط با سفر یک هیات آذربایجانی به ایران در آینده نزدیک گفت: برنامه ای برای سفر مقامات آذربایجان به تهران در چارچوب تبادل هیات بین دو کشور وجود دارد ولی من تاریخ دقیق آن را نمی دانم.

جزئیات مهم از طرح سلطان عمان برای احیای برجام از زبان کنعانی

وی ادامه داد: گفت‌وگو و رایزنی بین مقامات دو کشور ادامه دارد و در این گفت‌وگو ها در مورد آخرین تحولات منطقه و همچنین ازسرگیری مجدد فعالیت سفارتخانه آذربایجان  در ایران رایزنی و گفت‌وگو می‌شود.

واکنش کنعانی به خبر پیوستن ایران به FATF+ فیلم

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: روند گفت‌وگوها و رایزنی‌ها برای از سرگیری فعالیت دیپلمات‌های آذربایجانی روند مثبتی است و در روند دلگرم کننده‌ای قرار داریم و ان‌شاءالله با تکمیل روندهای طی شده به زودی شاهد آغاز فعالیت مجدد دیپلمات‌های آذربایجانی در ایران باشیم.

آذربایجان به زودی به سیونیک حمله می کند؟/ پیش‌بینی سلیمانی از اقدام نظامی باکو

وی در پاسخ به سوالی در  مورد برنامه ایران برای کمک به آوارگان قره باغ گفت: تا آن جایی که مطلع هستم قرار است اقداماتی برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه انجام شود و این موضوع در دستور کار قرار دارد و نهادهای ذیربط از جمله هلال احمر  می‌توانند توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید