ترکیه هشدار عراق را نشنیده گرفت/ حملات را افزایش می‌دهیم!

کدخبر: ۶۰۱۶۹۸
اقتصادنیوز: یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه بعد از حمله تروریستی روز گذشته (یکشنبه) در آنکارا گفت که عملیات‌ها علیه «پ.ک.ک» در شمال عراق و سوریه تشدید خواهد شد.
ترکیه هشدار عراق را نشنیده گرفت/ حملات را افزایش می‌دهیم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه، امروز (دوشنبه)، به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت نیروهای مسلح ترکیه عملیات‌های خود را علیه حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شمال عراق و سوریه تشدید خواهد کرد.

منبع یادشده که اشاره‌ای به او نشده، در این باره اظهار داشت: «دیروز، آقای رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در پارلمان هشدار داد که مبارزه ما تا [کشته شدن] آخرین تروریست ادامه خواهد داشت و این تلاش‌های رقت‌انگیز (اشاره به حملات تروریستی) نفس‌های آخرشان است».

وی اضافه کرد: «عملیات‌های نظامی سربازان دلاور ما پویاتر و دشوارتر خواهد شد و ترکیه در اسیر تروریست‌ها نخواهد شد».

این اظهارات پس از آن بیان شده که روز یکشنبه (دیروز)،‌ به مقر وزارت کشور ترکیه در آنکارا حمله تروریستی شد. در این حمله، دو تروریست انتحاری خود را به در ورودی وزارت کشور ترکیه نزدیک کردند و یکی از آن‌ها خود را با کمربند انتحاری منفجر کرد و اما نیروهای ترکیه توانستند تروریست دوم را از پای درآوردند. در این حمله همچنین دو نیروی امنیتی ترکیه مجروح شدند. 

پ.ک.ک ساعاتی بعد رسما در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت. وزارت ترکیه نیز در پاسخ به این حمله اعلام کرد که نیروهای این کشور چند مقر حزب کارگران را در شمال عراق هدف قرار دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید