پیام فرمانده کل ارتش به سردار رادان

کدخبر: ۶۰۲۳۷۹
فرمانده کل ارتش با صدور پیامی، هفته فرماندهی انتظامی را به سردار سرتیپ احمدرضا رادان تبریک گفت.
پیام فرمانده کل ارتش به سردار رادان

به گزارش اقتصادنیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، هفته فرماندهی انتظامی را به سردار سرتیپ احمدرضا رادان تبریک گفت.

 متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ احمدرضا رادان

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

هفته انتظامی کشور فرصت مغتنمی برای  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه امنیت و خدمات ارزشمند آن سازمان خدوم، جهادگر و مردمی است.

 جای جای ایران سربلند اسلامی از جاده ها، مرزها و شهرها  همچنین میادین و عرصه های بزرگ اقتدار آفرین و امید بخش در رویدادها و  مناسبتهای ملی و مذهبی، بر تلاش جهادی همرزمان عزیزمان در فرماندهی انتظامی شهادت می دهند .

 از نقاط اوج خدمتگزاری همرزمان عزیز در فرماندهی انتظامی، باید به خدمات بی دریغ و شبانه روزی در اربعین تاریخی و شگفتی ساز سال جاری به میلیونها زائر کربلای حسینی اشاره کرد.

تقدیم قریب به پنجاه شهید در سال جاری در مواجهه با حملات تروریستی، مراقبت های مرزی، درگیری با اشرار و مقابله با برهم زنندگان امنیت، موید تلاش مومنانه برای ایجاد و پایداری نظم،آرامش و امنیت در گستره ایران عزیز است.

فرماندهی انتظامی کشور که از ستونها و مظاهر امنیت ملی به شمار می رود با اقتدار و مهربانی توامان و با رویکرد تحولی، اشراف و تسلط اطلاعاتی، بااستفاده از توانمندیهای حرفه ای و تخصصی و بهره مندی از ابزارهای نوین از هیچ تلاشی در تحقق زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه و گسترش آرامش زندگی اجتماعی دریغ نکرده است.

اینجانب با یاد  شهیدان عزیز آن فرماندهی، ایثار و  فداکاری کارکنان خستگی ناپذیر سازمان وزین و بزرگ انتظامی کشور در سالهای پس از انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و آوردگاه‌های خطیر نظم و امنیت آفرینی را ارج نهاده و با تقدیر از همراهی  خانواده نجیب و شریف آن عزیزان، حرکت پرشتاب پلیس در تراز جامعه اسلامی را بر اساس  دیدگاههای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا مبنی بر دین باوری، جامعه محوری، قانون مداری، اقتدار افزایی و امنیت آفرینی را تبریک گفته و  از خدای متعال، تدوام توفیق همه سبزپوشان مخلص، مردمی و انقلابی انتظامی کشور را تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج)، و هدایت های امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) خواستارم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید