از بورگ و منشه تا برخی هموطنان ما!

کدخبر: ۶۰۲۸۸۱
برخی از هموطنان ایرانی ما در داوری بین اسرائیل و فلسطینی‌ها، در کنار محکوم کردن عملیات توفان‌ الاقصی علیه اسرائیل، در یک موضع‌گیری کلان نیز در مقام وکیل‌مدافع دولت نتانیاهو و ضدیت با عموم فلسطینی‌ها ظاهر شده‌اند!
از بورگ و منشه تا برخی هموطنان ما!

انگیزه‌شان قاعدتاً خصومت با جمهوری اسلامی است، اما گویی این افراد یا هیچگونه توانایی برای تفکیک مسائل مختلف از یکدیگر را ندارند و یا کلاً با چیزی به اسم اخلاق و وجدان انسانی خداحافظی کرده‌اند!

این جوش و حرارتی که این دسته از هموطنان ما در دفاع از راستگرایان اسرائیلی و در نفی هرگونه حق و حقوق فلسطینی‌ها به خرج می‌دهند، حتی شخص منشه امیر هم به خرج نمی‌دهد چه برسد به میلیون‌ها یهودی شرافتمندی که در داخل و خارج اسرائیل، از غم و غصۀ ستمی که علیه فلسطینی‌های تحت اشغال در کرانۀ باختری و بیت‌المقدس شرقی اعمال می‌شود، زندگی راحت و بعضاً خواب و خوراک خود را از دست داده‌اند. آبراهام بورگ رئیس پیشین کنست، بارها گفته است که از رنج فلسطینی‌ها خواب و خوراک ندارد.حالا سخن این یهودی شرافتمند و انسان‌دوست را مقایسه کنید با اظهارنظرهای این هموطنان بی‌مبادلات ما که مظلوم‌کشی را افتخاری برای خود می‌پندارند.

منبع: کانال تلگرامی نویسنده

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید